ezgif.com-gif-makerZ našeho zpravodajství již víte, že si na otevřenou betu Orcs Must Die! Unchained počkáme až do roku 2016.
Robot Entertainment si stanovili plán, co všechno ještě předtím chtějí stihnout, přidat a vylepšit. Pokud vše vyjde jak má, tak před otevřenou betou vydají ještě 5 patchů včetně tohoto a bohužel budou tak zásadní, že každý patch by měl znamenat mazání nahraných odměn. Slíben je ale kompenzační systém pro rychlejší a snadnější získávání odměn tak, že hráči nebudou muset nahrávat stovky hodin, aby se dostali k těm dražším a zábavnějším položkám v shopu. Navíc za každé povýšení dostanete nějaký zajímavý kousek vybavení, jednotek, pastí nebo traits. Každý další patch by měl do hry přidat alespoň jednoho dalšího hrdinu a samozřejmě spousty dalších věcí.

beta_badge_founderPatch 2.4 bude opravdu obrovský. Způsobí největší změny od vydání Phase 2 a na našich obrazovkách by se měl objevit ještě tyto prázdniny a níže si představíme ty nejdůležitější novinky a změny. Jako vždy, je celý obsáhlý seznam na oficiálním fóru na adrese http://board.omd.gameforge.com/board3-news-announcements-and-guidelines/board9-maintenances-patch-notes/3644-2-4-paraphysical-activity/

  • Nové pasti. Již dříve uniklo, že pouze pro Endless mód ve hře najdete několik staronových silových pastí. V PvP hrách je ale prozatím nehledejte, především kvůli vybalancování soubojů… V OMDU jste některé tyto pasti mohli potkat v Local testu, bylo jen otázkou času, kdy se ve hře objeví oficiálně.
    boom barrel spring trap spike wall push trap haymaker boom barrel dispenzer
  • Stávající pasti budou mít rozličné kosmetické úpravy a některé mají jiné názvy.
  • sword150Zásadními změnami projde gameplay. Kladen je důraz na hloubku samotného hraní a zároveň zjednodušení tak, aby bylo snadné a rychlé se hru naučit hrát. Změnou přičítání leadershipů se mění i samotný průběh hraní, protože již nebude tak lineární a předvídatelný, jako tomu bylo doposud. Nový systém umožní i začínajícím hráčům občas zvítězit nad zkušenějšími díky větší volnosti. Všichni hráči měli v minulých verzích víceméně jasno a naučeno, co se bude dít a jak postupovat (doprovázím jednotky, získávám leadershipy) a nepřítel s tím mohl počítat. Nyní budou hráči více odprostěni od této zvyklostí a hráčům bude umožněno více se rozhodovat, co by bylo v tento okamžik ve hře nejlepší udělat, podle toho lze zvrátit průběh hry a překvapovat nepřítele. Autoři při navrhování těchto změn opět vycházeli z odezvy hráčů-beta testerů. Celé to koresponduje s dalšími změnami a novinkami popsanými níže. Po pěti deseti odehraných hrách budete mít jasno.
  • Fog of War. Tzv. Válečná mlha je součástí každé pořádné MOBA nebo RTS hry a v návaznosti na změny ve hře bude přítomen i zde. Na minimapě neuvidíte pozici nepřátel dokud nebudou v jejich blízkosti vaši hráči nebo nebudou na dohled strážcům. FoW nebude přítomen v Endless režimu. Zároveň se tu do budoucna otevírá další prostor pro nové traits a další vylepšení.
  • leadershipLeadershipy jsou rovnou umístěny ve warcampu, takže útočníci nebudou muset běžet zpátky, aby ho vylepšili. Jejich získávání nyní bude záviset na vašich činech ve hře a za doprovázení jednotek si s nimi vylepšujete Warcamp na příslušné trase. Jejich směnnou roli zastanou mince. Karty s jednotkami budou stát 0, 450, 600, 750 mincí (podle úrovně), také glyphy se budou kupovat za mince. Nebude možné si vybrat, který warcamp tým otevře jako první. Celkově to vše přispívá k zjednodušení herních principů a více intuitivnímu hraní.
  • Drancování. Tak jak to všichni znají z každé jiné hry, rozbíjení nádob a krabic rozmístěných různě po mapě a získávání předmětů a prostředků schovaných uvnitř. Na mapě Cliffside Clash budou na mapě na vašem i nepřátelském území rozmístěné nádoby, které když vám nepřítel rozbije a sebere obsah, získá 100Xp (pro rychlejší levelováni v boji) a 250 leadershipů pro rychlejší vylepšování warcampu nebo otevření dosud zavřeného warcampu na příslušné trase. To samé děláte i nepřátelům. Nádoby budou barevně rozlišeny a každá rozbitá nádoba se po 70s znova obnoví a je připravena vydat další prostředky.
  • Vylepšený systém truhlic a odměňování po odehrané hře.
  • Survival. V předchozím patchi měl premiéru režim Endless, který nyní spadá do souboru herních módu Survival. Patch 2.4 tak přináší vlastní survival hry a širší možnosti nastavení hry. Endless mód se také bude nově hrát na mapě Unchained Fortress a přibudou pro něj tabulky nejlepších. Unchained stav již nebude automaticky spuštěný, budete ho moci aktivovat, kdy budete potřebovat.
  • Také jsme vás již informovali, že se vrací Ancestor v nové podobě. Jmenuje se Oziel, je značně přepracovaný a bude mít v shopu i nový skin.
    oziel new skin
  • Oziel bude také nový bot, který bude náhradou za Bot Winston. Celkově se hraní s boty výrazně změní a nemělo by být tolik frustrující. Upraví se jim decky i chování. Podrobněji o botech v některé další novince.
  • Povyšování v boji bude posunuto na max level 20 a vylepšení od Weaver bude každý 3. level.
  • Další schopnosti [Shift] pro nové hrdiny.
  • boom barrel-pruhlednyZábrany jsou náhradou za brány a výrazně se změnila i jejich mechanika. Zábrany mají nižší zdraví, ale jsou opravitelné a mohou jimi volně procházet spojenečtí hráči. Na mapě Cliffside Clash bude o jednu zábranu navíc a výrazně se tím promění hra a přístup hráčů k taktice, rozhodování a bude se tak moci zajímavým způsobem určovat průběh hry.
  • Malé i velké změny v UI.
  • Mazání nahraných odměn a všichni budou začínat zase od začátku,  veškeré herní zlato, obsahy Founder’s Packů nebo unikátní skiny na vašem účtu budou pochopitelně navráceny.
  • Tutoriál ve verzi 2.4 nebude. Nicméně zůstává dostatečně názorné How to Play video na úvodní obrazovce a hra má být více intuitivní i pro začátečníky. Navíc byl k nepoznání upraven základní Starter deck, který obsahuje 6 pastí (včetně barikády), 8 jednotek, vybavení a bosse. Povyšování až do úrovně 10 je rychlejší a garantuje vám snadné získání dodatečných pastí, jednotek nebo vybavení. Za každé další sudé povýšení nad 10. úroveň obdržíte Trait kartičku.

3 komentářů v “2.4 – ParaPHYSICal Activity”

Místo pro vaše komentáře

Získej OMD
  • OMD!U OMD!U
  • OMD!2 OMD!2
  • OMD! OMD!
Spolupráce
Návštěvy
  • Od 24.5.2014 celkem : 22462
  • Dnes : 3
Sociální síťování
orc must die cz funsite na g+ OMDU na Steamu orc must die cz youtube kanál rss
OMD na Twitteru