beta-designersV poslední novince jsme jen tak zlehka nastřelili všechny některé hlavní novinky, které čekají Orcs Must Die! Unchained. Hra se koncem března přehoupne do druhé fáze uzavřené bety a bude znát, že se s ní vývojáří Robot Entertainment mazlili :)
Druhá fáze byla plánována na únor, ale její pozdržení je opodstatněné, protože změn a novinek tu je neuvěřitelné množství a nyní to bude úplně jiná hra, než jakou jsme doposud hráli v první fázi uzavřené bety.

Bude větší a lepší!

Konečně to je i „černé na bílém“. Robot Entertainment publikovali velice obsáhlý seznam všech změn, které budou ve hře. A protože seznam je opravdu dlouhý (má 16 stránek), musel být zveřejňován postupně a my si tu z něj opět uděláme stručný výcuc:

Tak jako je to se vším, tak i zde se odehrají změny, které budou dobré i špatné.

beta_badge_founderDobré zprávy jsou bossové, přepracovaný systém pomocí od weavers, levelování hráčů během boje. Dále přepracované vlastnosti hrdinů i jednotek, rozdělení hráčů do útočných a obranných rolí, přepracované mapy, vylepšený systém boje, jednodušší platební systém a nakupování v shopu, spousta nových pastí a možnosti přizpůsobení a úprav bojových vlastností…

Špatné zprávy jsou absence některých hrdinů, na které jste byli zvyklí z dřívějších verzí hry, přejmenování těch stávajících a zpřeházení a změny jejich schopností a dovedností. Nebojte se, hrdinové nezmizí ze hry nadobro, jsou ze hry dočasně odebráni, protože se stále pracuje na jejich úpravách a až budou hotoví, vrátí se. Dále zmizí i některé pasti – hlavně ty rozšířené o různé elementy – zůstanou jen jejich základní verze. Elementární pasti bych očekával jako speciální kartičky v budoucnu. Pak to také nemusí všechno fungovat, znít i vypadat tak, jak by mělo. Mějte na paměti, že jde stále o uzavřenou betu, která byla navíc nyní kompletně přepracována, takže se relativně začíná opět úplně od začátku a chybějící featury budou postupně přibývat s dalšími updaty a nedokonalosti budou postupně mizet. No a nakonec také veškerá databáze a informace na těchto stránkách dočasně pozbydou platnost, protože bude vše zcela jiné a přepracované. Hledá se posila do redakce pro tento web :)

Gameplay Z minulé novinky již víte, že hráči budou nyní rozděleni do obraných a útočných rolí a podle toho se rozdělují zdroje (mince a leadership body) a byly odebrány limity na maximální počet pastí na hráče. Technicky nyní bude moci jediný hráč poskládat celý killbox nebo zaplnit warcamp také díky tomu, že od každé kartičky vám bude stačit jen jeden kus. Hráči byli malinko zpomaleni a útočníci na blízko se nyní při útoku zcela zastaví, střelci jsou při útoku zpomaleni jen částečně. Také nelze používat všechny schopnosti a útoky současně. Aktivace většiny akcí také není okamžitá, ale její spuštění chvíli trvá (například zakořenění od Ivy), aby se protihráči mohli připravit na nastávající situaci. Celé je to také lépe přizpůsobeno pro případy delší odezvy vašeho připojení a oblasti působnosti útoků nebo vybavení jsou nyní lépe znázorněny. Také mají hrdinové nové animace a pohyby.

Trap_GrinderPasti Jak již bylo řečeno, od každého typu vám stačí jen jedna kartička, ve hře pak budete moci použít libovolné množství jejich kopií (nebo alespoň co vám dovolí týmový limit). Pasti reagují pouze na jednotky a ne na hráče, kteří často probíhali killboxem s hordou za zády a umožnili jí tak snadný průchod. Glory seeker pasti budou i nadále mířit jen na hrdiny. Také vypínání pastí hrdiny nebude tak široké a jednoduché, jako tomu bylo dříve. Prodávání pastí nyní nevrací 75% z nákupu, ale jen 50% a spousty typů pastí bylo ze hry odebráno: například elementární varianty Arrow wall, balist, floor spikes, nebo brimstony zůstávají jen jedny základní. Z předchozích dílů tu najdete Floor Scorcher, Grinder, barikády, Healing Well, Mana Well, Web Spinner a Steam Vent. Nové budou Speed Pad, Powerups a Hammer Drop. V rámci beta testování budou různé pasti různě účinkovat na různé jednotky, proto bude důležité si své pasti pečlivě vybírat a domlouvat se s teamem.

bosses

mountain troll-icoBossové budou následovníci kapitána, který se automaticky vyvalí z warcampu po jeho povýšení na třetí level (bude pouze jeden jediný kapitán). Po kapitánovi se uvolní speciální slot a hráči do něho budou moci nasadit svého bosse. Boss vyjde vždy jen v jedné vlně! Po každé další vlně se slot znovu uvolní a hráči musí dosadit dalšího bosse.

mabel-trickle leadershipWar Campy jsou na začátku každého matche všechny zavřeny. Tým se může do 30 vteřin rozhodnout, který otevře jako první, jinak se automaticky otevírá výchozí warcamp. Ve warcampu nyní nebude 5 slotů pro každého hráče, ale jen 3. Pokud zvolíte špatný výběr jednotek, budete je moci za plnou cenu zase bez problémů prodat. Po povýšení warcampu bude chvilkově zablokována možnost dalšího utrácení leadershipů, aby hráči omylem neutratili zbytečně navíc.

ikonka-minioniJednotky byly kompletně předělány a upraveny. Díky třem slotům ve warcampu a jednodušímu mono-systému budou vycházet maximálně tři typy jednotek v každé vlně. Jednotkám také bylo odebráno brnění různého druhu, žádná jednotka by nyní neměla být odolnější vůči určitému typu poškození. Na začátku každé vlny se v levém dolním rohu zobrazí, jaké typy jednotek se budou spawnovat z nepřátelských warcampů a budete tak mít možnost se připravit:

  • Swarm – jednotek je nebývale velké množství
  • Fast – jednotky jsou rychlé a nereagují na ně některé typy pastí
  • Steady – jednotce nelze z jediného útoku uvlížit více jak za 50 bodů
  • Ranged – jednotka se zastaví a střílí na nepřítele z dálky
  • Glory Seeking – útočí pouze na hrdiny
  • Leaping – umí přeskočit barikády
  • Vindictive – vyléčí se, pokud poblíž zemře spojenec
  • Large – jednotku nelze odhodit nebo odkopnout
  • Protecting – přidává štít, snižuje způsobené poškození jednotkám poblíž
  • Blocking – nelze ji ublížit přímým útokem zepředu
  • Healing – léčí spojenecké jednotky
  • Regeneration – léčí se pokud zrovna nebojuje
  • Phasing – po zásahu získá 2 sekundy štít (20s obnova)
  • Stun – jeho útok způsobuje omráčení
  • Maim – jeho útok způsobuje zpomalení
  • High Damage – jeho útok způsobuje velké poškození
  • High Bounty – za jeho smrt jsou odměny navíc
  • Barricade Bash – ničí barikády
  • Shockwave – úderem umí vypnout pasti a odhodit nepřátele do vzduchu
  • Fire Resistant – odolnější ohni
  • Replication – rozpadne se na více jednotek po své smrti
  • Snare Resist – tato jednotka je omráčena kratší dobu
  • Snare Immune – nelze ji omráčit nebo jinak zastavit
  • Player Heal – léčí spojenecké hrdiny
  • Life Drain – vysává zdraví z nepřátel
  • Resurrection – umí oživit padlé jednotky
  • Trap Resistant – snížený účinek pastí na tuto jednotku

coinHerní ekonomika. Zapomeňte na všechno, na co jste byli zvyklí doposud. Jednotky vám nyní přičítají leadership body podle svého levelu. Také již neplatí, že čím dříve jste zabili cizí jednotky, tím větší odměny jste dostali, stejně tak jako čím dále se vaše jednotky dostaly. Získávání odměn nyní také závisí, jestli jsou jednotky doprovázeny hráči v jedné vlně z jednoho warcampu, nebo jestli jsou hráči doprovázejí jednotky z více warcampů. Z mrtvých hrdinů nyní nevypadávají truhlice, ale velké mince, polovina odměny z ní patří tomu, kdo nepřítele zabil a druhá polovina tomu kdo ji sebere.
Odměny za komba se nyní nyní počítají lineárně a ne exponenciálně.

guardian-logoStrážci mají nyní manu, kterou využívají na speciální útok Whirlwind, kterým ničí všechno v okolí. Mana se jim neobnovuje a po jejím vyčerpání již tímto útokem nedisponují. Strážci nyní nezachází příliš daleko ze svého stanoviště a nepůsobí na ně CC útoky. Strážci v prvních řadách jsou slabší, než ty blíže k portálu.

mabel-extra damageTypy poškození byly také přepracovány. Již tu nebudou různé typy brnění na různé elementy. Bude tu pouze fyzické brnění chránící před silovými útoky a kouzelné chránící před ostatními typy elementů, které byly také drobně pozměněny.

Povyšování v boji a Weavers. Hrdinové jsou nyní povyšování v průběhu boje. Začíná se na 1. levelu a maximální úroveň je 8. S každou další úrovní se hráči zvyšuje zdraví i úroveň poškození. Weavers známé z předchozích verzí jsou pryč. Každý hrdina má nyní svoji unikátní Weaver a každý sudý level může využít jednu ze tří možných výhod.

novamapaMapy. Stará známá Cliffside Clash byla vyleštěna a poupravena. Místa pro pokládání pastí byla také vylepšena a jistě jste v gameplay videích zaznamenali, že mapa má u prvního killboxu převis, aby útočící hráči v levé trase nemohli z ničeho nic přejít do bránění.
The Highlands tu dočasně nebude. Je v údržbě a vývojáři chtějí přidat ještě několik novinek a celou mapu lépe přizpůsobit novým herním mechanismům.
NOVÁ MAPA! Unchained Fortress reflektuje přítomnost barikád ve hře, takže zde naleznete širší prostory a větší variabilitu pro vaše killboxy. Mapa je stále v alfa verzi, spousta věcí nefunguje a také boti se v ní ještě neumí pořádně pohybovat…

lebky-kupaVítězství s hrdiny. Nový systém odměňování hráčů, kteří hráli a vyhráli za konkrétního hrdinu. Za každých 10 vítězství s daným hrdinou získáváte odměny v podobě hodnosti a za 100 vítězství získáte pro hrdinu speciální skin, který nelze nikde jinde získat. Hrdinu ani nemusíte vlastnit, vítězství se vám přičítá, i když vyhrajete s hrdinou, který je v aktuální týdenní rotaci Guest Hero.

Počet vítězství Odměna
5 2000 lebek
10 2000 lebek, hodnost
20 hodnost
30 hodnost
40 hodnost
50 4000 lebek, hodnost
60 hodnost
70 hodnost
80 hodnost
90 hodnost
100 8000 lebek, unikátní skin, hodnost

inzenyr-bezShop. Velké změny proběhnou i v nákupním centru. Gib store je pryč. Nebudete kupovat balíčky po pěti kartách, ale truhlice. Jak již bylo řečeno, od každého typu kartičky vám stačí jen jeden kus, pokud by se v truhlici nacházel předmět, který již máte, dostanete místo ní lebky. Truhlice (prozatím) obsahuje jen jednu věc a lze nakupovat pouze za lebky. V obchodě budou k zakoupení tři typy truhlic: Oaken, Iron a Rune-Boun. Jedná se o velice ranou verzi nového shopu, takže bude dočasně možné zakoupit pouze Oaken truhlice. Obsahy truhlic také nemusejí být zatím zcela vyvážené a odpovídat utraceným hodnotám. Truhlice lze také získat i po dobře odehraném zápase. Odměny nyní nedostáváte jen za regulérní matchmaking (100% odměn), ale i za custom game (pouze 50% odměn) a za co-op hraní (75% odměn)
Všechno ve hře, s vyjímkou skinů, lze zakoupit za lebky!

Hrdinové jsou zcela předěláni, přejmenováni a někteří ze začátku budou chybět, protože se na nich stále pracuje. Každý hrdina bude mít i svůj speciální glyph nebo past. Na začátku nebudete mít k dispozici svých 5 základních hrdinů, ale 5 takových, kteří byli vybrání do týdenního Guest hero (nyní je vždy jen 1 týdně). Samozřejmě svého oblíbeného hrdinu si můžete zakoupit a mít ho k dispozici vždy a ne jen tehdy, kdy na něj přijde řada. O změnách na hrdinech si povíme v příští novince

Místo pro vaše komentáře

Získej OMD
  • OMD!U OMD!U
  • OMD!2 OMD!2
  • OMD! OMD!
Spolupráce
Návštěvy
  • Od 24.5.2014 celkem : 22462
  • Dnes : 3
Sociální síťování
orc must die cz funsite na g+ OMDU na Steamu orc must die cz youtube kanál rss
OMD na Twitteru