crossbow and koboldExpansion Patch 1.4 přinese do bety Orcs Must Die! Unchained velmi mnoho novinek. Dá se s trochou nadsázky říci, že to nyní bude úplně jiná hra, než jak jsme ji znali doposud :)

Dočkat bychom se mohli přesně dva měsíce po vydání uzavřené bety. Tedy 28.8.2014 a níže si opět představíme některé nejzásadnější novinky ve hře. Kompletní seznam je k prostudování jako vždy na oficiáním fóru na adrese http://board.omd.gameforge.com/board3-news-announcements-and-guidelines/board9-patch-notes/1664-expansion-patch-1-4/

  • První dobrá zpráva je ta, že Tutorial bude pro všechny nováčky ve hře povinný! Projít Tutorial zabere necelých deset minut a seznámí hráče se základy hry, takže už by se nemělo více stávat, že se připojíte do lobby, kde budou nováčci, kteří nebudou vědět, co mají dělat.
  • Byly upraveny některé jednotky. Například Troll se již nebude sám uzdravovat, když bude hořet a také byl o trochu zpomalen…
  • Skákání vás již nezpomaluje. Zpomalí vás až následný druhý skok.
  • Změnily se odměny za Co-Op hraní a ve hře přibude 20 nových kartiček s vybavením, jedním novým Glyphem, pastmi i sestavami kartiček.
  • Za každé povýšení (a je úplně jedno na jaký level) nyní dostanete jednu sadu kartiček, protože odměny za odehrané matche se mírně sníží. Když jsme u toho povyšování, konečně by mělo začít fungovat slibované odměňování na 10,20,30 a 40 levelu. Při dosažení těchto mylníků již skutečně dostanete sadu kartiček, která bude obsahovat 3 uncommon, 2 rare, 1 mythic, nebo 1 heroic kartičku :)
  • Vyhledávání matchmakingu by také mělo projít změnami. Uvidíte nejen kolik hráčů zrovna hledá match, ale i kolik skupinek a ke které se připojite, nebo jak budete pospojováni, pokud zrovna v party matchmakingu nemáte všech 5 hráčů… V matchmakingu bylo také nalezeno a opraveno spousty drobných problémů a připravuje se hodnocení a report systém.
  • Bezvýchodná situace ve hře občas nastane, pokud máte v týmu neschopné spoluhráče. Budete moci ostatní vyzvat k tomu, aby se vzdali napsáním /surrender do chatovací konzole. Je to zatím jen první pracovní verze, na dalších se pracuje.
  • Po upgradování warcampů na třetí nebo čtvrtý level se budou spawnovat i Kapitáni. Obdoba Mr. Moneybags z druhého dílu. Neútočí (útočí pouze na brány) nemáte za něj žádné leadreship body, ani při spawnování, ani když projde nepřátelskými branami. Je extrémně odolný a přidělává starosti nepřátelům. Pokud vyjde z warcampu na třetím levelu a nepřátelé vám ho zabijí, jejich tým dostane 5000 mincí a 5000 leadership bodů. Zabitý kapitán z warcampu na čtvrtém levelu (je samozřejmě i ještě více odolnější) nepřátelům připisuje dokonce 10000 mincí a 10000 leadership bodů. Kapitán je testovací, není ve hře nastálo a pokud budou ohlasy od hráčů pozitivní, tak zůstane.
    S tím jsou spojeny i drobné změny v odměňování. Čím dále do nepřátelského tábora se vaše jednotky dostanou, tím větší odměny se vašemu teamu budou připisovat. Naopak čím dříve zabijete nepřátelské jednotky, tím větší odměny za jejich zabití dostanete.
  • Komba zůstávají, počítají se podobně, jako v předchozích dílech, jen jsou zvýšeny odměny za vyšší komba…
  • Do hry přichází nový hrdina Tundra, jak jsme vás již informovali v minulém článku. Je dost možné, že bude ještě předabován, vývojáři nejsou zcela spokojeni s jeho akcentem.
  • Všem hráčům, kteří streamují na Twitch.tv by se nyní mělo streamovat mnohem jednodušeji díky integrovanému modulu přímo do hry. S tím přichází i možnosti nastavovat si kameru a otáčet. Klávesou C můžete otáčet kameru kolem hrdiny, podržením klávesy Alt a posouváním kolečka myši si přibližujete nebo oddalujete kameru od vašeho hrdiny, Alt+PgDown nebo Alt+PgUp mění úhel kamery.
  • Strážci (paladinové) mají jiný vzhled a jejich brány mají nyní při nečinnosti zapnuté štíty. Musí začít útočit, aby se tyto štíty vypnuly. Paladinové nyní o sebe budou trochu více dbát. Budou se primárně snažit zabít toho nepřítele, který mu způsobuje největší zranění. Také již hráčům nezpůsobují dvojnásobné zranění, jako tomu bylo doposud…
  • Boti by měli být o malinko chytřejší a opět o něco inteligentněji pokládají pasti a i na ně působí benefity z Weavers od ostatních hráčů.
  • Malými i většími změnami prošla řada pastí, Glyphů, jednotek i samotných hrdinů. Pokud budete s některým hrdinou hrát poprvé, budou se vám zobrazovat užitečné tipy a pomůcky pro konkrétního hrdinu a mnoho dalšího…

Místo pro vaše komentáře

Získej OMD
  • OMD!U OMD!U
  • OMD!2 OMD!2
  • OMD! OMD!
Spolupráce
Návštěvy
  • Od 24.5.2014 celkem : 22462
  • Dnes : 121
Sociální síťování
orc must die cz funsite na g+ OMDU na Steamu orc must die cz youtube kanál rss
OMD na Twitteru