Protože se hra mění s každým updatem, informace zde uvedené nemusí být úplné!

Ve hře Orcs Must Die! Unchained bude možné hrát za následující hrdiny.
Ze začátku jsou každému hráči dostupní tyto 3 hrdinové:
Maximilian OMDUMaximilian,Gabriella a Blackpaw.

Ostatní hrdiny získáte v bundlech, jako odměny v získaných truhlicích, nebo je jednotlivě koupíte v shopu za zlato nebo za lebky.
Deadeye,Temper, Ivy, Bloodspike, Hogarth,Stinkeye,
Midnight,Smolder, Bionka, Cygnus a Dobbin,
Kobold King, Sir Winston, Tundra, Oziel, Zoey.
Každý z nich má jednu pasivní vlastnost, svoji specifickou zbraň se dvěma typy útoků, dvě pomocné schopnosti a někteří i Shift schopnost. Každý hrdina má také jiný počet HP (zelený pruh) a zásobu many (modrý pruh), které se zvyšují průběžně během povyšování v boji.
Do boje si pro svého hrdinu vybíráte právě jeden deck (inventář).
Nezáleží na tom, kterého hrdinu si vyberete pro jakou frakci.


Deadeye

The Eight Groves’ Most Wanted

Frakce: Unchained Role: obrana – střelec

Deadeye skiny >

Deadeye je napůl Ork a napůl Elf. Do elfské komunity First Grove byla přijata ještě jako dítě a vychována jako střelec Galadra. Krátce poté byla obviněna z brutální vraždy své adoptivní matky Nayi, nejváženější strážkyně First Grove, a při pokusu o útěk ji zadržuje Ivy ve svých kořenech. Ve snaze vymanit se z ostnatých kořenů, přichází o oko.

Odsouzená a uvězněná za těžký zločin, vyvolává velkou vězeňskou vzpouru a s pomocí svého dlouho ztraceného bratra Copperhead Joe a jeho gangu Sidewinderů se snaží utéct z vězení. Na útěku ovšem umírá její bratr Joe a tak přebírá vedení celého gangu a slibuje pomstu za vraždu svého bratra, kterého zabila právě Midnight.

Kdo nakonec vyjde vítězně z tohoto konfliktu? Deadeye, na jejíž hlavu je vypsaná vysoká odměna a která je s každým dalším zabitím silnější? Nebo to bude Ivy strážkyně First Grove? Bude Deadeye a její Sidewinder Gang pokračovat v šíření chaosu a pomstě proti lidem z Dusty River? A co je nejdůležitější: kdo skutečně zabil nejváženější strážkyni Nayu a jaký temný záměr je za obviněním Deadeye za tento zločin?

Pasivní: Infamous
Zabíjení nepřátel zvyšuje její „hanebnost“, která se postupně kupí a v okamžiku, kdy jich je alespoň 12, Fill ‘Em with Holes způsobí poškození v zamířené oblasti. Všechny hanebnosti mizí po 10s
Primární: Fill ‘Em with Holes
Rychlá střelba ze dvou kuší
Sekundární: Bouncing Bomb
Deadeye vystřelí skákací bombu, která vybuchne po 3s nebo když zasáhne nepřítele
Q: Elven Razorweed
Ostnatá překážka vyroste před hrdinkou. Nepřátelé, kteří jí projdou jsou zpomaleni a poškrábáni
E: Ready, Steady, Fire
Deadeye klekne na kolena a střílí velmi rychlé dávky šípů
Shift: Outta the Way
Deaydeye uskočí na vybranou stranu. Po tomto skoku získá Hip Shot, čímž se její primární útok zvýší o 50%

 

Deadeye weaver

Vlákno 1 (level 2)
Spring-loaded

Zrychluje kadenci střely Fill ‚Em with Holes o 15%

Deadlier-Eye
Zvyšuje poškození z Hip Shot o 50%
Hold’Em Back
Elven Razorweed zpomaluje o 15% více
Vlákno 2 (level 4)
Razorweed Rend

Nepřátelé, kteří projdou skrz Elven Razorweed 5s krvácejí

Goin’Down In Infamy

Na aktivaci Infamy je potřeba o 4 zabití méně

Spurred Boots
Outta the Way ublíží nepřátelům, kteří budou v cestě tomuto skoku
Vlákno 3 (level 7)
Burnin’Hate
Bouncing Bomb zapálí zasaženou oblast a popálí všechny procházející nepřátele
Hard Koncks

Bouncing Bomb omráčí a nadhodí zasažené nepřátele

Fistful of Brambles
Na místě, kde bylo použito Outta the way vyroste ostnatá překážka
Vlákno 4 (level 12)
Clear ‚Em Out
Šípy vystřelené z Ready, Steady, Fire projdou skrz nepřátele a mohou zasáhnout více cílů
More Misdeeds
Šípy z Fill’Em with Holes projdou skrz až 2 nepřátele
Bramble Barricade

Když je aktivní Ready, Steady, Fire, Deaydey odráží 400% útoků zpátky na nepřátele


Zoey

The Chaotic Apprentice

Frakce: Order Role: obrana – střelec

Zoey skiny >

Zoey, dcera vesnického kováře, objevila své schopnosti již ve dvanácti letech, když náhodou změnila otcovu výheň na miniaturního Firebata (který ale okamžitě explodoval). Poté, co strávila své dospívání útrapami ve škole, Zoey opustila doutnající trosky své vesnice a vyrazila vstříc osudu s tím, že je připravena čelit jakékoliv výzvě.

Když Maximilian a Gabriella přestavěli Řád, Zoey jako první odpověděla na výzvu pro nové mágy. Nedisciplinovaná a samouk, byla původně zamítnuta Gabriellou, ale Maximilian uznal její potenciál a souhlasil, že ji přijme jako svoji učednici.
Učitel a žák se k sobě dokonale hodili. Maximilian byl neortodoxní instruktor pomáhající své žačce zdokonalovat své kouzelné schopnosti tím, že jí ukazoval, jak dělat vybuchující Firebaty.

Ačkoli čtyři pevnosti byly zničeny během jejího tréninku (spolu s několika nešťastnými slepicemi, kozami a oblíbeného křesla Gabrielly), Zoey se od té doby stala jednou z nejdůležitějších person Řádu. Vůbec se nebojí smrti – nebo možná tím, že není schopna rozpoznat nebezpečí – Zoey svým chaotickým střídáním elementů dokáže dokonale zmást nepřátele v každé bitvě.

Pasivní: Feebee the Firebat
Firebat Feebee létá nad Zoey a útočí na blízké nepřátele stejným elementem, jakým právě disponuje Zoey
Primární: Chaos Tome
Magický útok na dálku, který má vždy stejný element jako Zoey
Sekundární: Book Club
Zoey udeří nepřátele s knihou, způsobujíc fyzické poškození a odhazujíc je do strany, po použití změní element
Q: Chaos Blast
Zoey vypustí v přímce působící chaos, který poškozuje nepřátele, po použití změněn element
E: Feebee’s Wrath
Zoey skočí do své knihy a stane se nezranitelná, Feebee v zoufalosti masivně poškozuje své nepřátele v okolí
Shift: Trial and Error
„Zkusím tohle kouzlo,“ řekla Zoey a vyřkla zaklínadlo, které ji dalo náhodné zvýhodnění. Ale někdy kouzlo selže a ji učiní slabší

 

Zoey weaver

Vlákno 1 (level 2)
Wellness from Chaos

Kdykoli chaos změní element, Zoey regeneruje 5% z hodnoty svého maximálního zdraví

Finding Inner Strenght

30% k odhození od Book Club

Mastering the Schools

Změna elementu zvyšuje rychlost útoku o 1,5s

Vlákno 2 (level 4)
Refreshing the Spirit

Když Zoey zasáhne nepřítele primárním útokem, regeneruje se jí mana

Training Familiars

Feebee stříli 2x rychleji

Spell Improvisation

Book Club omráčí nepřítele na 2s

Vlákno 3 (level 7)
Wielding the Power of Relics

Zvyšuje poškození Book Club o 500% a změní aktuálního element

Getting More from Spells

O 60% delší trvání Trial and Error

Death and Chaos

Jednotky zabité jejím primárním útokem ji změní element

Vlákno 4 (level 12)
Advanced Familiars

Nepřátele, které zasáhne Feebee, 4s zpomaluje o 50%

Vigor from Chaos

Po změně elementu není Zoey zpomalena při primárním útoku

Pulling It All Together

Feebeeho útoky zpomalují nepřátele o 60% na 2s


Oziel

The Soul Thief

Frakce: Unchained Role: útok – střelec

Oziel skiny >

Zemřít v bitvě je pro mnohé hrdiny jediná přijatelná smrt, ale když je nablízku zloděj duší, jen málokdo chce tak skončit. Kdysi žák Řádu toužící po moci se chtěl stát jedním z největších mágů, ale nebyl tak talentovaný, jak si myslel. Oziel se rozhodl použít černou magii ke zvýšení svých schopností a zanedlouho byl z Řádu vyloučen.

Dlouho putoval, shromažďoval moc, ale ke sklonku jeho života si uvědomil, že ani se vší mocí, co má, nemůže zastavit svou smrt. Zkoušel svůj život prodloužit magií a elixíry, ale ty pouze oddalovaly nevyhnutelné. Nakonec viděl jedinou naději v smrti – připravil na Smrt past a sám se otrávil. Když Smrt přišla a brala si jeho duši, magická past se aktivovala a Smrt nemohla používat magii. V tu chvíli Oziel vysál zpět ze Smrti svou duši a také i další duše. Smrt ho proklela k věčnému životu.

Pasivní: Soul Harvest
Pokud kolem Oziela zemřou jednotky nebo nepřátelští hrdinové, Oziel si vezme jejich duše a zvýší svou kapacitu many
Primární: Vampiric Slash
Magický útok na dálku, který Oziela léčí a zvyšuje se spolu s jeho kolekcí duší
Sekundární: Wraith Surge
Oziel vyšle temnou střelu; pokud něco poškodila, další střela bude silnější, ale bude stát více many
Q: Desecrated Ground
Oziel hodí sklenici s dušemi, která poškozuje a zpomaluje nepřátele; čím více duší posbíral, tím větší zpomalení a poškození
E: Haunting Spirits
Oziel vyvolá duchy, kteří posednou nepřátele; pokud na posednuté nepřátele zaútočí Oziel, vybouchnou a poškodí nepřátele v okolí
Shift: Essence Siphon
Zloděj duší přemění část svého zdraví na manu; touto schopností se nemůže zabít

Oziel weaver

Vlákno 1 (level 2)
Defiled Essence

O 25% snižuje poškození z Essence Syphon

Consecration

Smrti na Desecrated Ground zajišťují hromadění pro Soul Harvest

Dark Urges

O 25% rychlejší znovupoužití Desecrated Ground

Vlákno 2 (level 4)
Jagged Shards

+40 poškození při rozbití sklenice Hallowed Ground

Spiritual Connections

Oziel získává manu, když ubližuje loveným nepřátelům

Vampiric Soul

Vampiric Slash nepřátelům odčerpává o 10% více zdraví

Vlákno 3 (level 7)
Unholy Mire

O 40% zpomalí lovené nepřátele

Reaper

Přidá 1 duši navíc k Soul Harvest s každou smrtí poblíž

Profane Healing

Kradení duší způsobuje léčivou oblast v okolí v závislosti na množství Ozielovy maximální many

Vlákno 4 (level 10)
Ectoplasmic Explosion

Zasáhnutí loveného nepřítele způsobuje pokození v malé oblasti

Diabolic Efficiency

O 50% menší spotřeba many na Wraith Surge, 2x delší trvání

Vexing Surge

Když Wraith Surge zasáhne hrdinu, zrychluje se znovupoužití Hauting Spirits j


Tundra

Oathkeeper of Arctos

Frakce: Order Role: obrana

Tundra skiny >

Zmrzlé ledové pláně jsou Tundrovou domovinou, kde vyrůstají jen tvrdí a nekompromisní tvorové, kteří nikdy neutíkají z boje. Místní polární medvědi jsou obecně kliďasové, ale dokáží být velmi krutí, když se rozzlobí a Tundra není výjimkou a umí být být ještě hrozivější, když to situace vyžaduje.

Ačkoli Tundra pochází ze širokého a ušlechtilého bratrstva uznávaných bojovníků a ledových mágů, jeho osobní historie je plná sporů a často nemorálních činů. Říká se, že prodává zajaté příslušníky Unchained do ilegálních bojových soubojů, kde jsou jednotliví orkové postaveni proti tuctu bezzubých koboldů v soubojích na život a na smrt. Také se říká, že Tundra již od dětství udržuje tajné spojení s „Medvědí brigádou“, zločinného gangu notoricky známých žoldáků, profitujících z obou stran pokračující války.

Kvůli jeho silnému přízvuku mu ne všichni dokonale rozumí a to bývá příčinou jeho frustrace a neporozumění na druhé straně. Nicméně, jak říká staré přísloví, medvěd obvykle dostane to, co chce medvěd. Všechny otázky etiky stranou, Tundra se ukázal být neocenitelným obráncem Řádu, schopného svými mrazivými kouzly zastavit obrovské vlny Unchained jednotek. Ostatní bojovníci Řádu se naučili neplést se mu do cesty, aby se vyhnuli případným nedorozuměním nebo zmrzačení.

Pasivní: Permafrost
+100% poškození zmrazeným nepřátelům, zmražení prodlouženo na dvojnásobek
Primární: Glacial Sweep
Mocný úder, ze kterého „mrazí“
Sekundární: Icicle Burst
Tundra rychle vystřelí 3 ledové šipky, které poškodí a zpomalí nepřátele
Q: Wall of Frost
Tundra vytvoří zeď z ledu, která je pro nepřátele nepřekonatelná; zeď roztaje za 5 sekund
E: Flash Freeze
Příjemně chladivý kužel, který zmrazí všechny nepřátele až do morku kosti
Shift: Avalanche
Tundra se přemění na sněhovou kouli a poškozuje vše, čeho se dotkne; Mnoho Tundrových nepřátel zemřelo na zasypání „lavinou“

 

 

Tundra weaver

Vlákno 1 (level 2)
Avalanche potential

Odstraní časové omezení na Avalanche a urychlí znovupoužití o 20%

Brittle Ice

O 25% větší poškození zmrazeným nepřátelům

Iced Over

Permafrost způsobují i Saw of Arctos a zvyšuje jejich poškození o 50%

Vlákno 2 (level 4)
Frosty Aura

Útoky na blízko proti Tundrovi útočníky zpomalují o 30% po 3sec.

Snowballing

Avalanche způsobuje o 20% vyšší poškození, zároveň zvyšuje rychlost a ovladatelnost během Avalanche

Chilled Weapons

Tundra a spojenci, kteří projdou skrz Wall of Frost získávají 40% mrazícího účinku ke svému primárnímu útoku

Vlákno 3 (level 7)
Deep Freeze

Účinky Permafrost trvají o 25% déle

Crushing Flow

Když Tundra ukončí Avalanche, způsobí poškození všem nepřátelům v okolí

Icicle Assault

Icicle Burst vystřeluje o jeden rampouch více

Vlákno 4 (level 10)
Freezer Burn

Zásah nepřítele  s Icicle Burst snižuje znovupoužití Flash Freeze o 2s

Shattering Icicles

Každý vystřelený rampouch exploduje a způsobuje mrazící poškození v malém okolí

Stay Frosty

Flash Freeze způsobuje 5s poškození zmrazeným nepřátelům


Temper

Více info později

temper mini Frakce: Unchained Role: útok – tank

Temper skiny >

Před tisícem let smrtící dobytčí mor vyhubil téměř celé minotauří pokolení. Několik posledních kusů bylo zachráněno bojovníky Řádu. Přeživší minotauři jsou skupinky vynikajících bojovníků v nebývalé přízni k magii z kouzelných trhlin.

Temper byl jeden z minotaurů, který osiřel jako dítě a byl adoptován jedním bojovníkem Řádu. Když byl mladý býček, jednou se kvůli ztracené hračce rozzlobil tak, že vzteky zničil celou dílnu svého ochránce. On ale místo toho, aby vzteklého býka vyhodil na ulici, Tempera učil dál, jak správně nakládat se svými návaly vzteku a jak je správně využívat v souladu s energií z magických trhlin.

Po celé své dětství se snažil držet své emoce pod kontrolou. Jako teenager mu jako dočasnou úlevu skýtala monotónní práce v kovárně. Broušení mečů a kování štítů ho naučilo soustředění a ovládát svou mysl.

Když orkové zabili mága, který se o něho staral, Temper začal běsnit. Toho dne zemřelo přes třista orků nejen jeho kladivy, ale i pod jeho kopyty a pod sutinami rozbořených domů i z výbuchů magických plamenů.

Dnes Temper slouží v novém Řádu jako hlavní kovář, který už se naučil ovládat svůj vztek.

Pasivní: Rage of the Forge
Temper s nárůstem Rage sílí. Když dosáhne maxima, vybouchne, ublíží nepřátelům a odhodí je.
Primární: Swing! Punch! Smash!
Mocné švihy kladivem, které mu generují Rage
Sekundární: Exploding Hammer
Temper hodí své kladivo, při zásahu odhodí nepřátele a chvíli jim ubližuje ve svém okolí.
Q: Happy Place
Temper zapomene na svůj hněv, rozradostní se a svoje Rage převádí na zdraví a rychlejší pohyb. Přeruší se, pokud je na něj zaútočeno.
E: Hammer Slam
Temper svými zbraněmi rozžhaví oblast před sebou.
Shift: Bull Rush
Temper vystartuje vpřed a odhodí nepřátele v cestě.

Temper weaver

Vlákno 1 (level 2)
Anger Loves Company

3x zvyšuje počet nepřátel zasažených Rage of the Forge

Seeing RedBull Rush omráčí velké jednotky na 2s. Moment of ZenNa Tempera neútočí jednotky během Happy Place.
Vlákno 2 (level 4)
Happy HoovesBěhem Happy Place je Temperův pohyb urychlen o 100%. Blow His TopO 35% větší dosah exploze Rage of the Forge. Rage MachineRage se již neztrácí při nečinnosti.
Vlákno 3 (level 7)
HammeredExploding Hammer způsobí 3x větší poškození nepříteli, kterého přímo zasáhne. Set OffHammer Slam spustí okolní pasti. Kicking MadBull Rush odhodí nepřátele mnohem dále.
Vlákno 4 (level 12)
Happier PlaceO 75% snižuje spotřebu Rage na Happy Place. Explosive AngerO 25% větší poškození z Rage of the Forge. Stompin´ Mad2x větší poškození z Bull Rush.

Maximilian

The War Mage

Frakce: Order Role: obrana – střelec

Maximilian skiny >

Hloupý, sebestředný a hrdinský, takový je Maximilian, kterého dobře znáte z předchozích dvou dílů Orcs Must Die! a nesmí chybět ani v OMDU. Ať hlupák nebo největší hrdina všech časů, Maximilianovi se podařilo zachránit svět dokonce dvakrát – poprvé, když zavřel všechny trhliny a podruhé, když přivedl magii zpět.

Většině mágům z Řádu přináší stáří moudrost, ale Maximilian je jen hloupější. Naštěstí jsou jeho schopnosti provádět orčí genocidu vypracované do dokonalosti a každým týdnem si tak dělá další a další zářezy na své elektrické kuši.

Maximilian v přátelském duchu soupeří se svou učednicí Zoey (do které je zamilován stejně tak, jako má odpor ke Gabrielle). Zatímco Maximilian má na kontě větší počet zabitých orků, než Zoey, ostatní mágové se ale shodují, že Zoey má náskok ve stylu a efektivitě. Zoey také ráda Maximilianovi připomíná, že to byla právě ona, kdo vyhrál, když při tréninku bojovali proti sobě.

Pokud Maximilian má nějakou slabinu, je to jeho slabost pro Zoey. Jako její učitel je trpělivý a odpouští – možná je až příliš shovívavý, protože by ji měl ještě opravovat a upozorňovat na její chyby.

Pasivní: Close Enough
Maximilian nakupuje pasti o čtvrtinu levněji
Primární: Shock Bolt
Střílí bleskem nabité šipky
Sekundární: Absolutely Stunning Bolt
Maximilian vystřelí speciální šíp, který omráčí nepřátele v okolí dopadu, ale neudělí poškození
Q: Can’t Touch This
Maximilian vytvoří okolo sebe elektrický štít, který přenáší část poškození na útočníka
E: In Your Faces
Střela, která udělí obrovské poškození zasaženému a menší nepřátelům za ním

 

Maximilian weaver

Vlákno 1 (level 2)
Aim to Please

Zvyšuje přesnost Shock Bolt a urychluje znovupoužití

maximilian_1_b Endorsements

Přidává 3mince/s

Star-Struck

Can’t Touch This zpomaluje jednotky poblíž o 80%

Vlákno 2 (level 4)
Greased Lighting

Na 3s o 25% rychlejší pohyb po ukončení Can’t Touch This

Lucky Shot

O 75% zvýší rádius sekundárního útoku

In the Kisser

1.5x větší počáteční poškození jednotkám zasažených In Your faces

Vlákno 3 (level 7)
Killing It

Zabití jednotky léčí Maximiliana +2% jeho maximálního zdraví

So Beautiful It Hurts

+75% poškození omráčeným jednotkám

Bad at Self-reflection

Zvyšuje poškození od Can’t Touch This o 500%

Vlákno 4 (level 10)
Persistent

30% z primárního útoku přeskočí i na další jednotku

Overpowered

Jednotky jsou na 5s pomalejší o 50% při zásahu In Your Face

Entourage

Can’t Touch This i pro spojenecké hrdiny poblíž


Gabriella

The Redeemed Sorceress

Frakce: Order Role: obrana – střelec

Gabriella skiny >

Příběh o jejím útěku z Řádu a následném návratu se stal legendou. Nyní jako spolusjednotitelka nového Řádu Gabriella představuje vážnou a cílevědomou osobu, která dokonale vyvažuje bezohlednost Maximiliana.

Zatímco se Maximilian staral pouze o to, aby jejich pevnosti měly dostatek piva a pohodlných lůžek, Gabriella věnovala svůj čas nabíráním nových bojovníků do Řádu. A její nároky na nové rekruty byly vysoké. Pět slibných rekrutů neustálo její přijímací test a zahynuli ve zkoušce nových mágů. Ale konečný výsledek byl jasný úspěch: rostoucí počet věrných, vysoce kvalifikovaných mágů je nyní připraven čelit frakci Unchained.

Její žárlivost na Zoey, Maximilianovu novou učednici, ji natolik oslepila, že přehlížela její mimořádné schopnosti a stále ji brala jako rivalku. Skrývá odpor i ke svému starému učiteli Cygnusovi. Ačkoli tuší, že již není nejsilnějším vůdcem Řádu, cítí, že nadržuje právě Maximilianovi.

Za bezesných nocí je Gabriella pronásledována myšlenkami na minulost. Myšlenkami na šťastnější doby, kdy vládla orkům jako jejich královna, kde měla poslední slovo a nemusela se přiklánět ke kompromisům s hlupáky. I přes to všechno sama uznala, že její ambice převažují nad nebezpečím, kterému se vystavovala v Unchained. Zůstává tak silnou a efektivní bojovnicí Řádu využívající černou magii.

Pasivní: Grace Under Pressure
Gabriella regeneruje více many, pokud je na ni zaútočeno
Primární: Thorn of Arcana
Rychlý a silný magický útok na dálku
Sekundární: Kinetic Pulse
Magická vlna, která aktivuje pasti, poškodí a odhodí nepřátele
Q: Blink
Gabriella se teleportuje zpět
E: Devious Allure
Přivede všechny okolní nepřátele do tranzu, poškození je probere

 

Gabriella weaver

Vlákno 1 (level 2)
Effortless Blink

Snižuje o 30% spotřebu many na schopnost Blink

Concussive Strike

Kinetic Pulse omráčí velké jednotky na 2 sekundy

Wand Polish

O 10% zrychluje útok Thorn of Arcna

Vlákno 2 (level 4)
Loving Glow

Očarované jednotky doplňují zdraví hrdinům poblíž

Power from Control

Za každou očarovanou jednotku zvyšuje útok o 3% (max+30%)

Old Habits

O 2s delší trvání Devious Allure

Vlákno 3 (level 7)
Power Word

+50% poškození při Kinetic Pulse

Mana Drain

Zásah primárním útokem doplňuje +1 many

Extra Commandments

Znovupoužití Kinetic Pulse rychlejší o 3s

Vlákno 4 (level 10)
Slippery Witch

Blink lze znovu zdarma použít během následujících 3s

Enthralled

Snižuje trvání Devious Allure o 30%, ale trvá pokud je jednotkám ubližováno

Retaliate

Jednotky, které se dotknou Gabrielly jsou odhozeny do vzduchu


Ivy

Warden of the First Grove

Frakce: Order Role: útok – střelec

Ivy skiny >

Elfové byli nejstaršími spojenci Řádu, mezi prvními rozpoznali hrozbu a přislíbili pomoc chránit trhliny. Po celá staletí Elfové poskytovali zkušené lukostřelce pomáhající s obranou pevností.

Ivy je mladá Elfka, narozena v chaosu posledních dní starého řádu. Když byla ještě dítě, byla dobyta jedna z prvních pevností a její otec byl zajat orky a zmizel beze stopy v mrtvém světě za trhlinami. Již v mladém věku předváděla své mimořádné dovednosti s lukem v přízni k síle z magických trhlin. Byla ale příliš mladá na to, aby se mohla přidat ke starému Řádu. Příležitost využila hned, jak se otevřely nové trhliny a zformoval se nový Řád.

Stejně jako ostatní bojovníci Řádu, i Ivy má osobní důvody nenávidět orky, vždy ale své povinnosti plní s grácií a v klidu. Je jedna z mála bojovníků Řádu, která vychází se všemi dobře. Řád je nyní její rodina. Ačkoli tajně doufá, že jednoho dne někde za trhlinami najde svého otce živého.

Pasivní: Elven Swiftboots
Když je Ivy téměř mrtvá, je její rychlost pohybu dočasně zvýšena
Primární: Ilyian longbow
Ivy střílí šípy; fyzické poškození
Sekundární: Penetrating Arrow
Velmi silný šíp, který probodne a odhodí vše, co mu stojí v cestě
Q: Life Current
Léčí spojenecké hrdiny v dosahu
E: Reach of Roots
Kořeny flóry dočasně uvězní nepřátele, znehybní je a o 20% jim oslabí brnění

 

Ivy weaver

Vlákno 1 (level 2)
Precision

Primární útok zvýšen o 11%

ivy_1_b Celerity

Rychlost zvýšena o 10%

Forgiveness

Znovupoužití Life Current rychlejší o 2s

Vlákno 2 (level 4)
Nature´s Ire

Reach of Roots zakoření nepřáté o 25% déle

Shattershaft

O 11% zvýšeno poškození z Penetrating Arrow

Arrows of Love

Penetrating Arrow léčí zasažené spojence

Vlákno 3 (level 7)
Rapid Fire

Znovupoužití Penetrating Arrow zrychleno o 1s

Natural Affinity

Znovupoužití Reach of Roots zrychleno o 2s

Gift of Mana

Life Current spojencům obnovuje také manu

Vlákno 4 (level 10)
Nature´s Wrath

Reach of Roots způsobuje zranění 15/s

Harmony

Snižuje spotřebu many na Penetrating Arrow o 10

ivy_4_c Warden´s Blessing

O 20% vyšší účinost léčení Ivy


Hogarth

Frozen Shield of Deg Itan

Frakce: Order Role: útok – tank

Hogarth skiny >

Narozen na světě věčného ledu, kde jen ti nejsilnější přežijí dětství, Hogarth byl nesporným vůdcem svého kmene – dokud se neotevřely trhliny, ze kterých se vyvalily hordy Unchained. Hogarthovi se podařilo přežít následnou porážku, aby pokračoval ve vedení úspěšné partyzánské války hluboko v horách.

Unchained posílal armádu po armádě přes trhliny v naději, že zpacifikují svět na druhé straně a ukořistí jejich cenná minerální ložiska. Ale Hogarth odrážel tyto invaze více jak deset let a našel při tom i čas na stavbu řady obrovských památek ze svých rozrůstajících se sbírek orkských lebek.

Nakonec Unchained opustili své úsilí a zkusili jednodušší dobytí – ovšem Hogarth ještě neskončil. Vyhnal Unchained zpět přes trhliny a likvidací nepřátelských zásobovacích linií pokračoval svým zničujícím mrazivým útokem ve válce proti těm, kteří zničili jeho kmen.

Až jednou, proslulý sniper ork Deadeye zastihnul Hogartha nepřipraveného a zasáhl ho šípem do pravého kolene. Hogarthovi se podařilo vytrhnout šíp a utéct, táhl za sebou roztříštěnou nohu do úkrytu jeskyně. Tam ho zkrvaveného a nemohoucího nalezla Ivy, která ho ošetřila a odvedla do pevnosti Řádu.

Ze vděčnosti, Hogarth nyní bojuje s Řádem a s její pomocí vede útok proti nenáviděným nepřátelům.

Pasivní: Angry!
Čím víckrát je Hogarth zraněný nepřáteli, tím je jeho další útok silnější
Primární: Swing!
Hogarth udeří svou sekerou, která dokáže zmrazit nepřátele
Sekundární: Catch!
Hogarth hodí svou sekeru, která nepřítele poškodí a zmrazí; poškození se zvětšuje se vzdáleností
Q: Shield!
Hogarth pokryje sebe ledem, který ho chraní před poškozením
E: Ambush!
Mohutný skok vpřed s dopadem, který poškodí okolní nepřátele a zmrazí je

 

Hogarth weaver

Vlákno 1 (level 2)
Snow Now!

Shield! vytvoří bouři okolo Hogartha, která zpomaluje nepřátele o 25%

Flash Freeze!

Nepřátelé, kteří zasáhnou Hogartha během Shield!, jsou rychleji zmrazeni

Help Hims!

Shield! Zvyšuje Hogartovu odolnost o 100%

Vlákno 2 (level 4)
hogarth_2_a Surprises!

Znovupoužití schopnosti Ambush! rychlejší o 5s

Muscles!

Zabití jednotky zvyšuje Hogarthovo max zdraví o 2

hogarth_2_c Stay!

O 20% delší trvání zastavovacích účinků

Vlákno 3 (level 7)
Throw Hard!

Catch! probodne nepřítele a zasáhne 1 jednotku navíc

Hims not Afraid!

Shield! způsobí, že více nepřátel bude útočit na Hogartha

hogarth_3_c Good Catch!

Znovupoužití schopnosti Catch! rychlejší o 3s

Vlákno 4 (level 10)
More Axe!

Catch! vystřelí o 2 sekery více

Him Put on Few Pounds!

Ambush! způsobí 2x větší poškození

hogarth_4_c Feel Good!

Pokud nebojuje, doplňuje se mu zdraví +5/s


Stinkeye

Shaman of Oasis

Frakce: Unchained Role: obrana – střelec

Stinkeye skiny >

Stinkeye je jeden z druhů samotářských kyklopů, kteří jsou zcela oddáni magii z kouzelných trhlin. Pokud by se kyklopové spojili, mohli by vládnout Unchained, ale postrádají ambice a vůli. Jsou spokojení se svým místem v Unchained a vždy byli věrní spojenci orků po celá desetiletí.

Když byl Stinkeye poprvé vyslán do boje, choval se jako typický kyklop – pomalý a nemotorný používající svá mocná kouzla, ale postrádající jemnost a představivost. A stejně tak jako ostatní kyklopy, bojovníci Řádu ho podceňovali. Při jednom slavném utkání Stinkeye přemohl Cygnuse, když se náhle objevil na římse nad ním a málem srazil starého mága do jámy s lávou. Jindy se zdálo, že jde do útoku úplně sám, ale ve skutečnosti měl ukrytý tucet Koboldů ve své bederní roušce a vypustil je jen malý kousek od trhliny.

Unikátní Stinkeyeho totemová kouzla jsou dokonalým vyvážením lenosti a lsti v jeho osobnosti. Správným umístěním svých totemů je schopný násobit svoji arcane sílu do více míst najednou a je schopen se pohybovat a bojovat rychlejším tempem, zatímco nepřátele zpomaluje.

Pasivní: Shaman’s Blessing
Po zmizení totemů se na jejich místě objeví mana drop.
Primární: Presdigitized Projectile
Stinkeyeova hůl střílí magické projektily.
Sekundární: Arcane Anomaly
Stinkeye zkondenzuje magickou energii, která zanedlouho vybouchne a poškodí nepřátele v okolí.
Q: Wrath of Oasis
Totem, který útočí na nepřátele; pokud do něj Stinkeye střílí, vyšle 3 střely. Trvá 20s.
E: Zephyr of Oasis
Totem, který zpomaluje nepřátele a zrychluje spojence; pokud do něj Stinkeye střelí, zmizí a omráčí nepřátele v okolí, na jeho místě zůstane mana drop.

 

Stinkeye weaver

Vlákno 1 (level 2)
Psalm of Speed

O 35% zvyšuje dosah totemu Zephyr of Oasis

Acolyte Advantage

Spojenci nebo vlastní totemy poblíž doplňují zdraví

stinkeye_1_c Distant Doctrine

Zvyšuje dosah totemů o 35%

Vlákno 2 (level 4)
Heretic Harassment

Pokud je totem zničen, na jeho místě vznikne Arcane Anomaly

Anomaly Ave

Arcane Anomaly na 3s omráčí nepřátelské jednotky

Divine Demotivation

Zephyr of Oasis zpomaluje o 10% účinněji

Vlákno 3 (level 7)
stinkeye_3_a Booming Benediction

Znovupoužití Arcane Anomaly rychlejší o 33%

stinkeye_3_b Skull Saviors

Znovupoložení totemů o 30% urychleno

Totem Testament

Přidá 2 střely navíc k Wrath of Oasis zasaženého Stinkeyem

Vlákno 4 (level 10)
stinkeye_4_a Angry Oasis

Umožní umístit 2 totemy Wrath of Oasis

Arcane Apolcalypse

Když Arcane Anomaly zabije nepřítele, zformuje se ještě jedna malá Arcane Anomaly

stinkeye_4_c Sermon of Speed

Umožní umístit 2 totemy Zephyr of Oasis


Midnight

Twilight’s Razor

Frakce: Unchained Role: útok – stealth

Midnight skiny >

Tichá a nenápadná Midnight pracuje pro frakci Unchained jako zvěd. Její schopnosti ji umožňují dostat se hluboko za nepřátelskou obranu a zabít téměř kohokoliv.

Midnight je třetí dcerou kočičího krále a lovila v hlubokých lesích nebezpečné džungle. Podle tradice svého lidu byla od malička trénována na smrtícího zabijáka v královských službách. Se svými silovými útoky byla nemilosrdný vrah i před objevením kouzelných trhlin. Magické síly z těchto portálů ji učinily ještě hbitější a nejzákeřnější svého druhu. Orkové si při jedné své invazi všimli jejího nadání a dohodli se, že když jim pomůže ve válce, ušetří její lid a nezničí jejich domovy.

Na své první misi se nenápadně vplížila do nepřátelského tábora odstranila všech pět paladinů Řádu, aby pročistila cestu velkým hordám koboldů a orků. Příliš sebejistě se pak pokoušela sama proniknout do nepřátelské trhliny, ale Temper ji omráčil svým velkým kladivem. Byla zajata a uvězněna do hradního sklepení, odkud se jí podařilo po dvou dnech uprchnout. Proklouzla kolem stráží a vrátila se k Unchained. Její zajetí ji silně poznamenalo. Raději zemře, než aby byla znova uvězněna.

Pasivní: Sucker Punch
Midnight poškozuje omráčené nepřátele o 50% více
Primární: Shadow Swipe
Velmi účinný řez, který ještě více poškozuje oslabené, zpomalené a omráčené nepřátele
Sekundární: Vital Strike
Akrobatickým útokem Midnight těžce poškodí nepřítele, kterému je ubližováno i krátce po tomto útoku
Q: Dash and Slash
Midnight skočí dopředu, poškodí každého, kdo ji stojí v cestě
E: Prowl
Ve stavu neviditelnosti je Midnight rychlejší a její první útok je mnohem silnější a omráčí nepřítele

Midnight weaver

Vlákno 1 (level 2)
Prolongued Prowl
Snižuje spotřebu many na Prowl o 3many za sekundu
Hardened Killer
Regeneruje 0.8% maximálního zdraví za sekundu
Feline Fugitive
Snižuje trvání cc účinků na Midnight o 35%
Vlákno 2 (level 4)
Nimble as the Night
Midnight se pohybuje rychleji při Prowl
Sa-Meow-Rai Armor
+25% silového brnění
Catpurse
Midnight získává až 4mince za sekundu při útoku na jednotky
Vlákno 3 (level 7)
Poison Paw
Midnight zpomalí a ubliží jednotkám, kterých se dotkne během Prowl
Slash-n-Dash
Zvyšuje poškození Dash o 50%
Feeling Frisky
Midnight na 3s zrchlí spojeneckého hrdinu, kterého se dotkne během Prowl
Vlákno 4 (level 10)
Thrill of the Kill
Zabíjení jednotek obnovuje 5% z maximálního zdraví
Sharing the Shadow
Aktivováním Prowl poblíž spojenců způsobí, že i oni získají Prowl na 5 sekund
Kitty Overkill
Jednotky zabité Vital Strike explodují, a odhodí nepřátele v okolí. Rozsah exploze závisí na velikosti jednotky

Smolder

The Fireborn

Frakce: Unchained Role: obrana – střelec

Smolder skiny >

Smolder byla mladá učednice Řádu v dobách, kdy se zavíraly poslední trhliny. Sledovala, jak její mistr padl v boji při pokusu o záchranu poslední pevnosti. Místo toho, aby mu pomohla, raději utekla do divočiny, kde čekala, až se trhliny znovu otevřou a její schopnosti se vrátí.

Jako mladá vyrůstala na historkách o čarodějce, která zběhla od Řádu do mrtvého světa k nepřátelské říši. Místo toho, aby to brala jako varování, nechala se tímto příběhem inspirovat. Když Maximilian a Gabriella vytvořili alianci a svolávali bojovníky do znovuvytvořeného Řádu, Smolder viděla příležitost v chaosu. Pronikla skrze trhlinu k Unchained a nabídla jim své služby informátora. Bloodspike ohromen jejím půvabem její nabídku okamžitě přijal a od té doby její ohnivé útoky slouží frakci Unchained.

Smolder je ambiciózní a rychle se naštve. Je velmi inteligentní, ale ne tak jemná a přesvědčivá, jako Gabriella. Její síly se projevují jako surové výbuchy nekontrolovatelné energie, díky kterým odolá nepřátelům.

Pasivní: From the Ashes
Pokud Smolder zemře, obživne a udělí poškození okolním nepřátelům; má čas znovupoužití
Primární: Fireball
Ohnivé koule, které zapalují a poškozují nepřátele
Sekundární: Dragon’s breath
Ohnivý proud poškozující nepřátele; spotřebovává manu
Q: Heart of Flame
Smolder se rozpálí a zapaluje všechny okolní nepřátele; Její rychlost pohybu je zvýšena o 15%
E: Incinerate
Ohnivé tornádo, které každému nepříteli v okolí způsobí poškození ve výši 10% maximálního zdraví

 

Smolder weaver

Vlákno 1 (level 2)
Hot Foot

Při Heart of Flame rychlejší pohyb o 50%

smolder_1_b Flame Thrower

Přidá 5% k primárnímu útoku a o 20% zrychlí střely

smolder_1_c Fuel Reserves

Maximání mana zvýšená o 40

Vlákno 2 (level 4)
smolder_2_a Phoenix Hearth

Znovupoužití schopnosti From the Ashes rychlejší o 60s

Endothermia

Spotřeba many na Dragon’s Breath snížena o 3/s

smolder_2_c Red-Headed

Maximální zdraví zvýšeno o 12%

Vlákno 3 (level 7)
Resilient

O 50% větší zásoba zdraví i many po From the Ashes

Belligerent

O 10% vyšší účinek schopnosti Dragon´s Breath

smolder_3_c Passionate

Znovupoužití schopnosti Incinerate rychlejší o 5s

Vlákno 4 (level 10)
Spontaneous Combustion

Heart of Flame neubírá manu

Wildfire

Heart of Flame dává imunitu proti CC útokům

Smoldering

Incinerate zpomaluje o 35% více


Bloodspike

The Brutal

Frakce: Unchained Role: útok – tank

Bloodspike skiny >

V hirearchii orků se vždy dostane nejvýše ten, kdo je nejbrutálnější, nejkrutější a nejbezohlednejší. Bloodspike je ideální velitel orků, který zanechává kupy mrtvých těl za svou cestou ke slávě. V mládí, když byl v učení, mu byly často přisuzovány viny za „nehody“, při kterých umírali jeho spolužáci.

Při svém prvním útoku, kdy vedl první hordy pevností do trhliny, se nějak zdržel a zůstal krok za ostatními orky. Vyhýbal se spuštění jedné pasti a přitom nešťastně šlápl na Flip Trap, která ho odhodila daleko od trhliny přímo v okamžiku svého triumfu.
Byla to pro něj cenná lekce, která ho stála jen pár modřin, ale již v dalších vlnách vedl několik úspěšných útoků, při kterých zabil hned dva bojovníky Řádu. Podle jeho mistrovské strategie se běžné řady orků rozrostly o několik zlobrů, kteří snadno překonávají nastražené pasti a hravě odolávají nebezpečným lučištníkům.

Pasivní: Bloodhungry
Když Bloodspike zabije nepřítele, občas z něj vypadne pečené selátko Delicious Meal, které Bloodspikovi doplňuje zdraví
Primární: Brutal Axe
Bloodspike švihá sekerou poškozujíc nepřátele před sebou
Sekundární: Bloodbath
Útok na blízko, s každý zasaženým nepřítelem se Bloodspikovi zvyšuje útok o 8%. Max 50 zvýšení
Q: Stunning Execution
Instantně popraví jednotku, ze které vypadne pečené selátko a nepřátelé poblíž jsou omráčeni
E: Maiming Blow
Bloodspike použije obě sekery na silnou vlnu, která zasáhne nepřátele v řadě za sebou
Shift: Homicidal Frenzy
Bojový pokřik, který Bloodspikovi i spojencům zvýší o 50% útok a rychlost a zároveň zvyšuje jejich zdraví

 

Bloodspike weaver

Vlákno 1 (level 2)
Buzz Kill

Zvyšuje dosah Maiming Blow o 33%

Finer Dining

O 50% vyšší šance na Delicious Meal

Blood in Their Eyes

O 40% prodlouží trvání Stunning Execution

Vlákno 2 (level 4)
Sea of Blood

Prodlužuje trvání Bloodbath o 4s

Fortified Meals

Každý spořádaný Delicious Meal zvyšuje Bloodspikovo maximální zdraví o 4

Sustained Frenzy

O 50% delší trvání Homicidal Frenzy

Vlákno 3 (level 7)
Cheap Shot

O 50% snižuje spotřebu many na Maiming Blow

Energy Snack

Sebrání Delicious Meal na 3sekundy zrychlí Bloodspika o 20%

Extreme Execution

O 33% zrychlí znovupoužití Stunning Execution

Vlákno 4 (level 10)
Shock Value

Přidá +30 elektrické poškození nepřátelům zasažených Stunning Execution

Serrated Edges

Krvácejícím nepřátelům na 5s přidá +20 poškození k Brutal Axe během  Frenzy

Devastating Assault

Zabití bosse nebo velké jednotky umožňuje okamžité znovupoužití Maiming Blow


Blackpaw

Vindicator of the Dead

Frakce: Unchained Role: útok – tank

Blackpaw skiny >

Blackpaw byl jedním z mnoha mláďat z velkého vrhu, která se narodila za úplňku. Gnollové takto narozená mláďata označují jako „Duchem posedlá“ – jsou tedy odsouzena k brzké smrti, kdy si je předci vezmou k sobě do Věčných lovišť. Blackpaw vzdoroval svému osudu a přežil tradičně kruté dětství, aby se v dospělosti stal jedním z nejúčinnějších Unchained zabijáků.

Blackpaw ukázal svou sílu již v útlém věku, kdy při kojení zabil své sourozence. Byl tedy rychle odebrán matce a přísně trénován na lovce, což dokazuje jeho síla a lstivost. Při jeho první výpravě do tábora Řádu se mu podařilo za méně než 5 sekund roztrhat pět elfích lučištníků, oslabil obranu a pročistil cestu velké hordě orků.

Když byl starší, svoji „posedlost duchem“ označoval za přednost. Prohlašoval, že je příliš silný na to, aby si ho jeho předkové vzali do Věčných lovišť a že on vezme své předky zpět do našeho světa, aby mu mohli sloužit. Hrdinové Unchained, kteří bojují po boku Blackpawa občas mluví o tom, že po jeho boku vídají přízračné postavy, zuřivé lovce, které trhají nepřátele na kusy.

Pasivní: Pounce
Dlouhý skok dopředu, spotřebovává manu
Primární: Slashing Claws
Mocnými švihy svými drápy uděluje silové poškození
Sekundární: Wound The Prey
Blackpaw zraní nepřátele, kterým následně ubližuje o 250% silněji
Q: Call to the Beyond
Vyvolá 2 duchy nemrtvých Gnollů, kteří bojují po jeho boku, prioritně útočící na nepřátele zasažené Wound The prey
E: Go for the Throat
Blackpaw pokouše nepřítele, udělí mu značné poškození a sám si tím doplní zdraví

 

Blackpaw weaver

Vlákno 1 (level 2)
Cutting Deep

O 3s prodlužuje trvání Wound the Prey
Feral Fitness

Zvyšuje regeneraci zdraví o 0.08 za sekundu
Sharper Claws

+15% vyšší poškození velkým jednotkám
Vlákno 2 (level 4)
blackpaw_2_a Hungry Wolf

Znovupoužití schopnosti Go for the Throad rychlejší o 3,5s

Thin the Herd

Přidá 2s zpomalení u Wound the Prey

blackpaw_2_c Spirit Animal

Maximální množství many větší o 40

Vlákno 3 (level 7)
Kindred Souls

Jeho duchové způsobují o 15 větší poškození

Heal, Boy, Heal

+30% více zdraví z Go For The Throat

Jumpy Wolf

Pounce nespotřebovává manu

Vlákno 4 (level 10)
blackpaw_4_a Vengeful Vigor

Útoky jsou až o 35% silnější, když má Blackpaw málo zdraví

Take What Is Owed

Zásah Slashing Claws obnovuje 2% z maximálího zdraví

Call of the Wild

Call to the Beyond vyvolá o jednoho ducha více


Bionka

Queen Momma

ballandchain mini Frakce: Unchained Role: útok – tank

Bionka skiny >

bionka cardBionka je nejvyšším vůdcem orků. Není jen jejich vůdce a královna, ale v jejich kultuře je také považována za matku všech orků – ne nutně biologickou, ale je královnou ze své podstaty bytí. Bionka bere svoji mateřskou zodpovědnost velmi vážně a i když to občas bývá dost na hraně, miluje svoji „rodinu“ a nepřestane bojovat, aby mohla zajistit své „děti“.

Bionka přináší univerzální soubor dovedností k boji a skrývá velký úder. Umí udeřit velmi tvrdě a svojí melodickou ukolébavkou ochraňuje a motivuje svoje „děti“. Nepohybuje se příliš rychle, ale když se přiblíží ke svým nepřátelům, mohou se začít právem obávat úderů jejího obrovského cepu.

Pasivní: Queen of the Unchained
Zabíjení velkých jednotek ji doplňuje Unchained
Primární: Mace to face
Mocné údery cepem
Sekundární: Slam it Down
Udeří do země svým cepem; každému v tomto místě způsobí obrovské poškození
Q: Bionka Bounce
Vyskočí a dupne, čímž nadhodí všechny nepřátele okolo
E: Beat dem Back
Roztočí svůj cep a zničujícím úderem odhodí všechny zasažené nepřátele

Bionka weaver

Vlákno 1 (level 2)
Love my Armor
O 50% snižuje poškození od orků
Love my Mace
Ubližování nepřátelům se Slam it Down snižuje o 5s znovupoužití Beat Dem Backí
Love da Unchained
O 20% zvyšuje hodnotu sesbíraných Unchained
Vlákno 2 (level 4)
Unchained Momma
O 25% prodlužuje trvání Unchained statusu
Bouncy Momma
O 50% vyšší odhození od Bounce
Mean Momma
O 35% menší spotřeba many na Beat Dem Back
Vlákno 3 (level 7)
Make dem Work
Bionka Bounce má 50% šanci, že znovu spustí okolní pasti
Make dem Stop
Bionka Bounce omráčí nepřátele při dopadu na zem
Make dem Dead
Bionka Bounce zraní nepřátele při dopadu na zem
Vlákno 4 (level 10)
Queen of Speed
Bionka se během Unchained pohybuje o 50% rychleji
Queen of Hurt
Slam It Down vytvoří kráter, který zpomalí nepřátele o 40%
Queen of Heals
Vytvoří štít hodnoty 40% maximálního zdraví Bionky, pokud její zdraví klesne pod 10%. Trvá 5s, znovupoužití 180s

Cygnus

The Master of The Order

Frakce: Order Role: obrana – střelec

Cygnus skiny >

Jen málo se ví o Cygnusově mládí, ale všichni ho znají jako starého a mocného čaroděje s neuvěřitelnými schopnostmi.

Poté, co pomohl Maximilianovi a Gabrielle znovu otevřít magické trhliny, chystal se na klidný odchod do důchodu. Ale když se dozvěděl, že Unchained připravují invazi, neochotně se vrátil bojovat do Řádu.

Cygnusův vztah se svými dvěma bývalými studenty je stále napjatý. To on dovolil Maxmiliánovi a Gabrielle vést nový Řád a raději zůstával v pozadí. Ale často bývá kritický k rozhodnutí svých bývalých žáků a zejména opovržlivě hodnotí kvalitu některých z nově nabíraných rekrutů. Cygnus zjistil, že má mnoho společného s Ozielem, oba si rádi stěžují na novou generaci mágů, zatímco vzpomínají na slavné dny starého Řádu.

Někteří odmítají Cygnuse jako starého muže, který má svoji největší slávu již za sebou. Ovšem na bojišti zůstává na vrcholu. Jen málo mágů dokáže využívat energii z trhlin s co největším využitím elektrických útoků tak, jako právě Cygnus. Léta zkušeností ho naučila, kdy je správná příležitost položit buff pylon posilující pasti – taktika, kterou si vytříbil k dokonalosti během let praxe.

Pasivní: Rift Lord
Pokud má dostatek many, stává se odolnějším; jeho útoky jsou zesíleny, pokud bojuje v blízkosti trhliny
Primární: Voltaic Charge
Metá elektrické blesky
Sekundární:Chain Lighting
Vystřelí elektrickou dávku, která se řetězově rozšíří ze zasaženého cíle i na ostatní jednotky
Q: Phylactery Pylon
Položí pylon, který zvyšuje účinek okolních pastí o 15%
E: Rift Shard
Vyvolá malou trhlinu, která metá blesky po nepřátelích; léčí a doplňuje manu spojencům

Cygnus weaver

Vlákno 1 (level 2)
Experienced

Vyvolávání Rift Shard rychlejší o 25%

Buff, Old Man

O 10% zvýší benefity z Buff Pylon

Silver Streak

O 2 sekundy rychlejší znovupoužití Chain Lightning

Vlákno 2 (level 4)
Paternal Instinct

Rift Shard trvá o 20% déle

Mana Miser

Voltaic Charge nespotřebovává manu, když je aktivní Rift Lord

Mini-Master

Mini Rift metá blesky až po třech nepřátelích

Vlákno 3 (level 7)
Pylon Patriarch

Umožní položitt +1 pylon navíc a zároveň odebírá omezení na znovupoužití

Tough Old Geezer

Rift Lord způsobuje o 50% větší odolnost

Ornery Oldtimer

O 15% zvyšuje účinek útoků na bosse a velké jednotky

Vlákno 4 (level 10)
Enlightening Education

Poškození z Chain Lighting se zvyšuje s každým zasaženým nepřítelem

Get off his Lawn

Když je aktivní Rift Lord, Chain Lightning zasáhne o 3 nepřátele více

Maniacal Master

Chain Lighting dočasně omráčí nepřátele


Dobbin

Claim Jumper

Frakce: Order Role: univerzální

Dobbin skiny >

Jeden z několika trpaslíků, kteří podlehli zlaté horečce v minulém století, Dobbin má čich na zlato a inženýrský cit pro detail. Bohužel, nemá obchodní nadání. Poté, co 3x promrhal veškeré své bohatství, poznal Brass, kterou si následně vzal za ženu a která mu pečlivě pomáhá s vedením nyní již společného účetnictví.

Tím, že strávil většinu svého života osamocen v podzemí, stal se z něj odolný a tvrdý muž. Nicméně, má pevné přátelství s Maximilianem, když oba dva spolu bok po boku pracovali v trpasličích dolech.

Když se otevřely magické trhliny, v dolech se zavalily nejcennější minerální ložiska a to Dobbina pořádně rozzuřilo. Poté, co byl útok orků odražen, nabídl své inženýrské služby reformovanému Řádu a dostal na starost budování obrany okolo magických trhlin.

Dobbin je milovník výbušnin a tajemství, a díky svým silovým útokům se ukázal být neocenitelným přínosem v boji proti Unchained. Má talent objevit se přesně tam, kde ho nepřítel nejméně očekává. S jeho rozsáhými znalostmi podzemních tunelů a skrytých místností dokáže bezkonkurenčně chránit magické trhliny.

Pasivní: Short Stack
Neútočí na něj velké jednotky
Primární: Shovel Swat
Ohání se důlní lopatkou
Sekundární: Dust Devil
Lopatkou rozvíří oblak prachu, který zpomaluje procházející jednotky; 25% šance, že jednotky zabité v tomto mračnu zanechají balíček se zlatem
Q: Mineshaft Shortcut
Kdekoli na mapě vykope dva tunely, mezi kterými se mohou hrdinové teleportovat
E: Spare Dynamite
Odhazuje balíčky dynamitu; 25% šance, že jednotky zasažené výbuchem, zanechají balíček se zlatem

 

Dobbin weaver

Vlákno 1 (level 2)
Stockpile

Spotřeba many na Spare Dynamite -10

dobbin_1_b Rich Vein

Zdvojnásobí hodnotu sebraných mincí

dobbin_1_c Iron Shovel

Útoky na jednotky jsou o 12% účinnější

Vlákno 2 (level4)
Devilish Digger

Dust Devil zpomaluje nepřátele o dalších 25%

dobbin_2_b Short Fuse

Znovupoužití Spare Dynamite rychlejší o 1.5s

Strike it Rich

Zvyšuje šanci na vypadnutí odměny ze zasažených nepřátel

Vlákno 3 (level 7)
Diamond Armor

Přidá štít 150 dočasného zdraví spojencům, kteří použijí tunel

dobbin_3_b Gold Rush

Jednorázově přidá 8000 mincí

Extra Powder

Dosah výbuchu Spare Dynamite větší o 20%

Vlákno 4 (level 10)
dobbin_4_a Trap Affinity

V blízkosti spojenckých pastí se léčí 15/s

Shrapnel Storm

„Dust Devil“ způsobuje nepřátelům poškození 20/s

dobbin_4_c Kick´em in the Knees

+20% více poškození velkým jednotkám


Kobold King

Více info později

koboldking mini Frakce: Unchained Role: útok

Kobold King skiny >

Ze všech druhů, které bojují za Unchained, jsou koboldi nejslabší a nejméně respektovaní. Koboldi jsou křehcí, zbabělí a záludní a nejsou o nic chytřejší, než zvířata. Nemluví žádným známým jazykem, ani jazykem orků. Jen kvičí vysokým tónem a cvakají zuby. Rozumí jen povelu „utíkejte tudy“. Předtím, než se trhliny uzavřely, nikomu nebylo příliš jasné, proč se vlastně paktují s orky.

Ze všech koboldů je právě Kobold King velmi neobvyklý. Přišel do tábora orků krátce poté, co Maximilian zavřel trhliny. Na hlavě měl rezavou korunu a na zádech potrhaný plášť vyrobený z něčeho, co možná kdysi bývala látka, mával žezlem a vztekle pískal. Klacíkem kreslil jakési obrazce do písku a pomalu přinutil všechny orky, aby mu porozuměli.

Po celé generace se všichni koboldi rodili sterilní, ale byli velmi spřízněni s magií z kouzelných trhlin. Pokud koboldi projdou skrze trhlinu, přestanou být neplodní (a v podstatě okamžitě otěhotní). Když se trhliny uzavřely, koboldi si zvolili svého vůbec prvního krále a pověřili ho důležitým úkolem najít způsob, jak znovu otevřít trhliny. V sázce bylo přežití celého druhu.

Naštěstí se trhliny brzy znovu otevřely, Kobold King přijal všechny zásluhy a jako zachránci svého druhu mu bylo dovoleno ponechat si korunu. Široké zástupy koboldů se připojily k Unchained, připraveni vystartovat do trhlin. Koboldi doufají, že už brzy se ve všech možných světech narodí nové vrhy malých kobolďat.


Sir Winston

Více info později

sirwinston mini Frakce: Unchained Role: univerzální – tank

Sir Winston skiny >

Sir Winston byl jeden z urozených paladinů, mocný válečník armády Řádu. Pro Řád trénoval i ostatní paladiny. Mezi nimi měl i svých osm synů. Nikdo nikdy neobětoval pro Řád tolik, jako Sir Winston.

Když Řád padl, Sir Winston utrpěl mnoho zranění a šrámů při obraně pevnosti, že málem nevyvázl živ. Žádné zranění ale nebolelo tolik, jako skutečnost, že v té poslední bitvě padlo všech jeho osm synů. Když se trhliny uzavřely, Winston se stáhl do opuštěné horské pevnosti, kde truchlil nad ztrátou svých synů.

Když se trhliny začaly znovu otevírat, nový Řád svolával paladiny na pomoc. Winston se ale odmítl přidat, protože se dozvěděl, že Gabriella – žena, která byla zodpovědná za smrt jeho synů, se spolčila s Maximilianem. Rozzlobený Winston utekl do divočiny, kde narazil na novou trhlinu.

Procestoval mnoho světů za trhlinou a hledal kouzlo dostatečně silné na to, aby se mohl pomstít Řádu. Našel ho v temném světě, který mu slíbil, že dokáže přivést zpět jeho syny, pokud bude sloužit pouze Unchained.

Nyní se svým strašlivým mečem bojuje proti svým bývalým spojencům a pokouší se vyprovokovat konečnou bitvu s Gabriellou.


Komentáře pište do návštěvní knihy.

Získej OMD
  • OMD!U OMD!U
  • OMD!2 OMD!2
  • OMD! OMD!
Spolupráce
Návštěvy
  • Od 24.5.2014 celkem : 26443
  • Dnes : 135
Sociální síťování
orc must die cz funsite na g+ OMDU na Steamu orc must die cz youtube kanál rss
OMD na Twitteru