Technická podpora od Gameforge pro hru Orcs Must Die! Unchained, oficiální diskuzní fórum, nebo platební možnosti ve hře. Protože většina akcí je kvůli obrovskému počtu uživatelů prováděna automaticky (platby, bany, reporty), v případě nesprávného nebo neoprávněného provedení nějaké akce se musíte obrátit na technickou podporu, kde řeší jednotlivé případy individuálně.

Technická podpora je na stránce http://support.omd.gameforge.com/ má českou lokalizaci a celá procedůra se skládá z těchto kroků:

  1. Pokud ještě nemáte uživatelský účet  na podpoře (ne ten herní, ani pro diskutování ve fóru), musíte se nejprve registrovat jednoduchým způsobem. Ve spodní části stránky kliknete na odkaz registrovat zde
    support01
  2. Vyplňte uživatelské jméno, 2x e-mailovou adresu a 2x heslo
    support02
  3. Na zadanou e-mailovou adresu obdržíte aktivační odkaz, kterým svůj účet ověříte a aktivujete
    support03
  4. Jakmile je váš účet aktivní můžete se přihlásit do technické podpory a za záložkou „Kontaktovat podporu“ z rolovací nabídky vyberete jednu z možností, čeho se váš problém týká.
    support04
    • Položku HRA vyberte v případě:
      Žádosti o smazání účtu, krádež účtu (hacking), šetření zablokování účtu (ban), hlášení problémů se hrou, hlášení problémů s přihlášením nebo aktivací účtu, obecné dotazy na hru, problémy při instalaci, technické problémy, urážky nebo urážlivý obsah, problémy v shopu (nejde o platební problémy), problémy s heslem, problémy s vouchery/poukazy/kódy, hlášení hackerů, botů, nebo spritů, ostatní problémy.
    • Položku Fórum zvolte v případě:
      Žádosti o smazání účtu, krádež účtu (hacking), šetření zablokování účtu (ban), hlášení problémů s přihlášením nebo aktivací účtu, obecné dotazy o fóru, technické problémy, urážky nebo urážlivý obsah, problémy s heslem, problémy s lokalizací části fóra, nemáte přiřazenou správnou hodnost po zakoupení Founder’s packu, ostatní problémy.
    • Položku PLATBA zvolte v případě:
      Problémů s Founder’s packem nebo nedošlých plateb. Tato volba vás automaticky přesměruje na stránku Gameforge Billing-Support, kde vyberete, jakou jazykovou verzi hry hrajete. Protože čeština ve hře zatím není, vyberte z roletkové nabídky Anglicky (pokud nehrajete jinak), v další obrazovce zvolte Orcs Must Die!, dále zvolte server, na kterém hrajete (NEZNÁMÝ) a dále vyplňte požadovaná políčka, ve kterých popíšete svůj problém.

Ve všech případech po vás budou chtít váš nick ve hře a e-mail, kterým se přihlašujete do hry. Co nejlepší a nejdetailnější popsání vašeho problému (bohužel pouze anglicky nebo německy) a přiložení screenshotů nebo logů.

V některých případech musíte zadat i heslo, aby mohli co nejlépe reprodukovat chybu. Tím zadáte tzv. Ticket jehož zpracování a vyřízení trvá obvykle 48-72 hodin. O průběhu vyřízení budete informování pod záložkou Historie Ticketu.

One Response v “Technická podpora”

  • Vlasťa:

    Ahoj,Žadám o pomoc .Hru zapnu ,ale nahoře mám napsano patching-0%complete a pod tím Connection failed.Retrying in 1 seconds .Děkuji za odpověd

Místo pro vaše komentáře

Získej OMD
  • OMD!U OMD!U
  • OMD!2 OMD!2
  • OMD! OMD!
Spolupráce
Návštěvy
  • Od 24.5.2014 celkem : 22461
  • Dnes : 115
Sociální síťování
orc must die cz funsite na g+ OMDU na Steamu orc must die cz youtube kanál rss
OMD na Twitteru