udrzbaOtevřená beta Orcs Must Die! Unchained dostává další update, který pokračuje v tak dobře známém režimu změn, které zásadně promění mnoho aspektů ve hře a přinesou doslova úplně jinou hru, než jakou jsme hráli doposud.
Pojďme si krátce sesumírovat to nejdůležitější, co do otevřené bety OMDU přináší patch 1.2. Střípky z těchto inovací budete znát z našich starších novinek, celý seznam je na fóru http://board.omd.gameforge.com/index.php/Thread/5431-Patch-1-2-Bloodspike-Unchained/?postID=30189#post30189

  • Nová Survival mapa Banquet Hall

    Další zásadní změnu poznáte na mapě Unchained Fortress.
  • icon-bloodspikeBloodspike. Staronový hrdina Bloodspike se dostal z vězení, kde ho drželi pěkně dlouho. Je pořádně naštvaný a odhodlaný se brutálně pomstít všemu co mu příjde do cesty. Přichází úplně nový Bloodspike rozený útočník se spoustou změn. Jeho hlavní dominantou nebude podporovat jednotky, ale bude jim ubližovat, aby se sám léčil a získával na síle.

    Invalid Displayed Gallery

  • Hodně velké změny doznal systém craftování a získávání materiálů. Přesně podle zpětné vazby a připomínek hráčů. V survival hrách již nepadají craftovací materiály ze zabitých nepřátel. Zůstávají pouze mince a lektvary s manou nebo zdravím. Před každou hrou si teď zvolíte odměnu, kterou chcete vyhrát za úspěšnou hru. Nemusíte tak pobíhat po mapě a sbírat co kde vypadlo, prostě si s výběrem hrdinů jednoduše zvolíte i materiál, který chcete získat. Čím lépe odehraná hra, tím více materiálu. Každá hra tak získává určitý cíl a motivaci pro hráče.crafting ico
    Navíc se systém craftování značně zjednoduší. Materiálů pro craftování je již jen 10. Konkrétní typ materiálu bude využit pro výrobu konkrétních věcí. Budete tak mít snadnější přehled o tom, co potřebujete pro výrobu např. pasti a na získání tohoto materiálu se zaměřit, jak je popsáno výše.
    odmeny za hru
  • Nové odměny za povyšování. Je to kvůli odebrání některých craftovacích předmětů ze hry, takže změny zasáhnou i odměny za denní přihlašování. Týká se to všech hráčů, tedy i těch, kteří již hru hrají od otevřené bety a mají nahraný nějaký level. Odměny budou přepočítány dodatečně.
  • in combatLepší survival. Několik příštích updatů se bude survival a survival matchmaking vylepšovat a zdokonalovat tak, aby se hratelnost co nejvíce přibližovala prvním dílům. První náznaky poznáme již s tímto patchem. V návaznosti na vylepšené craftování a použití materiálů se změní i systém vylepšování survival pastí, současné tři úrovně vylepšení pastí se rozšíří o další tři a zjednoduší se jejich použití. Pokud již máte některé pasti vylepšené, tyto budou spravedlivě navedeny na nový systém vylepšení. Vizuálně se budou pasti odlišovat, když je vylepšíte na tier 2, 4 a 6, díly lze namontovat u tier 3, 5 a 7. ‚Rift Rushing‘ je novinka, která nachvíli zrychlí jednotky, pokud některý hráč zemře. Jednotky útočící na barikády jsou na minimapě zobrazováni žlutou barvou atd…
  • Změny u hrdinů. Ty nejvýraznější změny prodělali Zoey, Dobbin a Ivy.
  • Nové traits. Do hry přibude 11 nových traits. Jejich přehled společně s dalšími stávajícími traits již brzy naleznete na těchto stránkách.
    nove traits 1-2
  • Úpravy bossů. Jsou tu designové úpravy a přejmenování u dvou bossů. Místo bosse Tiklik je ve hře Grenwalde a místo bosse Vitality bude Lyzander.

    Invalid Displayed Gallery

  • Změny v UI.  Pokud ve hře stisknete [Tab] dostanete mnohem přehlednější a podrobnější tabulku s přehledy o vybavení a statistikách hráčů. I závěrečná tabulka statistik po odehrané hře obsahuje několik nových položek.
  • Další změny. Consumables již v truhlicích nenajdete. Survival se bude více přibližovat původním OMD hrám díky lepší vybalancovanosti hry i týmů.

Místo pro vaše komentáře

Získej OMD
  • OMD!U OMD!U
  • OMD!2 OMD!2
  • OMD! OMD!
Spolupráce
Návštěvy
  • Od 24.5.2014 celkem : 20758
  • Dnes : 27
Sociální síťování
orc must die cz funsite na g+ OMDU na Steamu orc must die cz youtube kanál rss
OMD na Twitteru