udrzbaDlouho očekávaný patch pro betu Orcs Must Die! Unchained je konečně na dohled. V těchto chvílích jsou servery hry nedostupné a instaluje se na ně verze 1.6. Nekonečný půlrok trvalo čekání na novou verzi hry. Téměř stejně dlouho jsme si museli počkat u druhé fáze uzavřené bety.

Siege je pryč, dosavadní nahrané odměny jsou pryč a opět již po několikáté, tu máme zcela novou hru, než jakou jsme hráli od alfy.

Vývojáři Robot Entertainment jsou na tuto verzi hry velmi pyšní, protože odebrání PvP jim umožnilo se plně soustředit na klíčové prvky OMD série a místo dvou nefunkčních herních módů přinášejí jeden, ale zato plně funkční a prověřený předchozími díly.
beta buttonHra se odprošťuje od stávajících PvP mechanismů a vrací se zpátky ke kořenům prvních dvou dílů, kdy přichází na řadu taktická likvidace nekonečných přívalů jednotek.

Soupis všech změn posledního patche je k prostudování na http://board.omd.gameforge.com/index.php/Thread/6299-Patchnotes-Patch-1-6/?postID=34808, některé z nich jsou překvapující a hodně potěšující a pokud nás sledujete pravidelně, jistě vám nebudou neznámé.
ezgif.com-gif-makerPokrok v hratelnosti vyvažuje chybějící PvP a restart veškerého postupu. Vždyť od úplného začátku si můžete užít nový prolog Orcs Must Die! Unchained, ve kterém nastartujete a naučíte se všechny potřebné znalosti a dovednosti k efektivní likvidaci orků.
Vývojáři odstranili PvP, aby se mohli plně soustředit na tvorbu PvE a to se jim zatím podle všeho náramně daří. A možná někdy v budoucnu, až bude PvE hotové a dokonalé, vývojáři nevylučují, že se ještě jednou podívají na PvP.

Záznam z odhalujícího streamu a výčet těch nejdůležitějších změn ve hře:

  • rift core icoNávrat ke kořenům OMD. Ihned poznáte snahu o co nejvěrnější přiblížení zážitku z předchozích her. Tím, že hra postrádá PvP mechanismy, vývojáři již nemusí dělat žádné kompromisy, složitá rozhodování a omezující balancování. Těšme se na rychlejší pohyby i akce hrdinů, více odhozených nepřátel díky propracovanějším pastem. Prostě vše, co jsme milovali v prvních dílech. Hrdinové se rychleji pohybují a útočí, položené pasti jsou ihned aktivní a lze je za plnou cenu prodávat jen v pauzách mezi vlnami.
  • Hrdinové. Tento patch nepřináší žádného nového nebo staronového hrdinu. Zůstává celá sestava známá z poslední verze, ovšem všichni jsou přepracovaní, což bude nejvíce znát na bývalých útočných hrdinech, aby se i oni mohli bez obav postavit do obrany. Více informací přineseme na samostatné stránce. Již nebudou týdenní rotace Guest hero, všichni hráči mají ze začátku Maximiliana, Gabriellu a Blackpawa. Ostatní hrdinové zůstávají v bundlech nebo v shopu, kde je lze kupovat za zlato i za lebky. Při hraní bylo odebráno omezení v pohybu například za druhý skok a střelcům bylo výrazně ubráno na maximálním zdraví.
    heroes
  • boss tab.jpegJednotky a bossové. Ve hře se střetnete se spoustou nových jednotek. Jednotky na chůdách Stilt Orcs jsou imunní vůči pastem na podlaze. Fire Fiends je mazaná potvůrka vyskytující se ve variantách light, medium, heavy, warlock, a fast. Je odolná vůči ohni, ale náchylná na mráz. Z bossů se vrací Mr. MoneybagsCommander Tower bude blokovat vaše útoky. Koboldi již neútočí na strážce, Hunteři jsou mnohem nebezpečnější a odolnější, Archeři způsobují větší poškození, ale jejich střely jsou viditelnější a pomalejší. Obři jsou mnohem agresivnější,, již vás neomráčí, jen zpomalí.
  • Mapy. Ve hře bude řada nových map a i ty již známé si znovu vychutnáte objevováním mnoha nových způsobů, jak je hrát. Některé nové mapy budete poznávat jako části ze starších známých map, ale s přihlédnutím k teamu maximálně tří hráčů, to je příjemná změna ve vybalancování obtížností. Nováčci si mohou projít základní i rozšířený tutorial. Mapy budou hratelné ve čtyřech obtížnostech (Apprentice, War Mage, Master a Rift Lord) a s tím souvisí i odměny. Po odemčení druhé obtížnosti se automaticky zpřístupní i Endless, pro jejíž spuštění již nepotřebujete keystony. Zdraví i útoky endless jednotek jsou nyní stupňovány s každou další vlnou.
  • Prolog. Nepůjde vyloženě o Story mode, který byl v předchozích dílech. V úvodních pěti nových mapách se za Maxmiliana naučíte všechny základní mechanismy a znalosti OMD univerza a získáte všechny pasti pro základní Starter deck, se kterými se pak můžete naplno vrhnout do Survival bitev. Jakmile získáte dostatek pastí, abyste s nimi zaplnili všechny kolonky v decku, odemyká se vám Deck Builder.
    prologuemap
  • win tab.jpegOdměny a vylepšování. Spousty skvělých odměn čeká na hráče na všech úrovních. Nové způsoby získávání a vylepšování pastí. Upgrady pro vaše pasti získáváte pomocí duplikátů jednotlivých pastí. Vyhráváte je za odehrané zápasy nebo nacházíte v truhlicích, které se na vás budou sypat za každé splněné milníky na mapách, za přepracované denní odměny za přihlašování, vyhrané Weekly Challenge, nebo je koupíte v shopu za zlaťáky.
    Nově si lze na týden zakoupit Survival Pass, kdy hráč za předplacené období získává +25% XP, dvojnásobnou hodnotu získaných lebek (+100%), bonus 5% XP pro vaše kamarády v teamu a speciální avatar.survivalpass
  • basic keystone icoWeekly Challenge. Každý týden budou tři zvolení hrdinové na jedné vybrané mapě s předem daným vybavením plnit rozličné úkoly. Získáte se svými kamarády každý týden všech pět hvězdiček za splnění a umístíte se na předních pozicích v leadearboards?
  • Pasti a Traits. Ve hře bude 17 nových Traits a několik nových pastí. Trip Wire je jednorázová past na podlahu za 1500 mincí. Při překročení jednotkou instantně spustí všechny pasti ve své blízkosti. Pro vylepšování pastí zůstává stejných 7 úrovní. Nově lze v průběhu vylepšování namontovat 13 nových dílů. Hrdinové již nemají své unikátní pasti, lze je využívat libovolným hrdinou. Tyto pasti si však zachovávají „association bonuses“, tzn., že například Arcane Bowling Ball bude o 25% účinnější, pokud ho na mapě umístí Stinkeye. Cursed Ground, Ice Vent, Brimstone, Fire Cracker a Grinder se nabíjejí mnohem rychleji. Barikády se zobrazují na minimapě a lze je zničit díky „collateral damage“ stejně jako v předchozím dílech. Pokud budou jednotky bojovat poblíž barikád, mohou je poškodit. Trosky z barikád zůstávají jen 10s namísto 30s.
  • extra commandmentsDalší. Veškerý craftovací materiál byl ze hry odebrán. Zůstaly jen lebky a zlato jako hlavní obchodní prostředky. V shopu si můžete koupit Vanity Chest, jejíž obsah se bude obměňovat s postupným přidáváním nových skinů. Trhlina již nemetá blesky po nepřátelích a od obtížnosti War Mage a vyšších se na mapách náhodně objevuje Unstable Rift, který musí hráči rychle zničit, jinak se z něj budou objevovat další jednotky. Nepřátelští hrdinové vám způsobují menší zranění atd.

Podrobnosti o odebrání PvP, resetu nahraného postupu, jeho kompenzaci a refundaci zakoupeného zlata a získaných skinů jsme přinesli již v září.
Patch bude implementován a servery opět spuštěny 6.12.2016

Místo pro vaše komentáře

Získej OMD
  • OMD!U OMD!U
  • OMD!2 OMD!2
  • OMD! OMD!
Spolupráce
Návštěvy
  • Od 24.5.2014 celkem : 22451
  • Dnes : 39
Sociální síťování
orc must die cz funsite na g+ OMDU na Steamu orc must die cz youtube kanál rss
OMD na Twitteru