inzenyr-bezNa tento patch jsme si museli počkat téměř dva měsíce. Robot Entertainment již dříve avizovali, že od druhé fáze uzavřené bety nebudou patche do Orcs Must Die! Unchained vydávat tak často a spíše se budou soustředit na kvalitu než na kvantitu. Ale ani tou kvantitou nebudou šetřit, protože chystají ještě hodně velkých změn. Ostatně se ani není čemu divit, když předchozí patch 2.2 hru povýšil na velice vydařenou verzi, ve které už skoro vše funguje jak má. Většinu z toho, co ve hře bude, jsme v nějaké podobě již mohli vidět v alfa verzi a ranné betě a hra už má takřka vše, co potřebuje k životu, teď už se jen odlaďuje a postupně přidává a vylepšuje to, co hra ještě má mít. Robot Entertainment nás ještě několikrát příjemně překvapí!

Proto příchází patch 2.3, který z OMDU udělá ještě lepší a zábavnější titul, než v předchozích verzích a výrazně prodlouží dobu strávenou s OMDU, protože mimo jiné přináší nejoblíbenější herní mód z předchozího dílu: Endless.
endless summer patch

Pojďme si opět ve stručnosti shrnout, co všechno patch 2.3 přinese nového. Celý seznam je na adrese http://board.omd.gameforge.com/board3-news-announcements-and-guidelines/board9-maintenances-patch-notes/3215-2-3-endless-summer-the-search-for-the-unbeatable-wave/

  • Klasická základní hra PvP se jmenuje ‘Siege’. Co-op proti botům se jmenuje ‘Co-op Siege’. Výchozí mapou pro PvP a Co-op hry bude nyní Unchained Fortress namísto okoukané Cliffside Clash.
  • Povyšování v boji je nyní až do 10. levelu (místo současného max. 8. levelu), přičemž na 10. levelu váš hrdina nedostane na výběr z dalšího vlákna Weaver, ale zvýší se vám zdraví a účinek útoků.
  • Opět se hýbalo s hodnotami a vlastnostmi většiny hrdinů. Společná změna pro všechny hrdiny (kromě Stinkeye) je snížení maximálního zdraví o 20%.
  • Strážcům byla zvýšená aura poskytující hrdinům brnění a zároveň se stali odolnějšími útokům od nepřátelských hrdinů. Ovšem čím déle probíhá hra, tím více se zvyšuje poškození způsobené strážcům.
  • Zapracovalo se i na mapách. Opraveno bylo mnoho chyb a chybiček a do mapy Cliffside Clash bylo přidáno Neutral Objective (prozatím dostupné jen v Custom game), což budou objekty na mapě, které se zpřístupní během každé vlny. Pokud se jich tým zmocní, přičítají se jim body a mohou mimořádně z warcampu vypustit bosse, aniž by museli mít warcamp upgradován na lvl3..
  • DoT ohněm se nyní dokáže stupňovat pokud je oheň z více různých zdrojů. Doposud to bylo tak, že když jste jednotku zapálili např na brimstonech, tak další ohnivé poškození např. z Fire Arrow Wall již nemělo žádný efekt. Tomu je nyní konec a pokud nyní budou ohnivé účinky pocházet z různých pastí, tak se jejich účinky budou přičítat.
  • Endless mód je návrat ke kořenům Orcs Must Die! Společně se čtyřmi dalšími spoluhráči stavíte pasti a bojujete proti nekonečným vlnám nepřátelských jednotek mířících do vašeho portálu.
    Čím větší komba, tím více se vám bude plnit ukazatel „Unchained Meter“, který když se naplní, tak se stanete UNCHAINED = Zvýší se účinky vašich útoků a znovuobnovovací a znovupoužívací časy pro vaše vlastnosti se zkrátí a také se vám doplňuje mana i zdraví.
    Protože sami nevysíláte žádné jednotky, tak se v tomto módu nepočítají žádné leadershipy.
    Po několika prvních vlnách se otevře další warcamp a vyvalí se násobek nepřátel. Hra končí, pokud vám už nebudou zbývat žádné z 25 rift pointů. Pokud zemřete, můžete si vybrat okamžité oživení za určitou část mincí získaných ve hře. Čekejte rozličné vlny občas doprovázející bossy. Hráči získávají povyšování ve hře až do lvl 20, ale poslední Weaver zůstává na lvl 8 jako v klasické PvP hře. Endless bude prozatím dostupný přes matchmaking, party již brzy. Jelikož jde o nekonečný mód, kde konec závisí jen na vašich defensivních schopnostech, tak se hra jako vítězná počítá, pokud se ubráníte přes 12. vlnu. K dispozici bude také globální tabulka výsledků pro porovnávání s ostatními hráči.
    unchained endless mode GAMEPLAY
  • Byly přidány některé staronové jednotky, některým jednotkám i bossům byly mírně poupraveny vlastnosti a hodnoty. Pouze pro Endless mód přibyli tři nové jednotky: Dwarf Grenadiers, Cyclops Mage, Forest Giants a dva noví bossové: Dread a Sarge.
  • Boti mají ve hře zpátky svá stará jména (Tanithbot, Fishbot, Sir Winston je Doughbot) a přivítají mezi sebou nového Lancebot, což je Bot Hogarth. Boti také získávají XP během hry a správně se jim přičítají leadershipy.
  • Změnami také projdou vizuální prvky ve hře i v dashboardu. Weavers vylepšení se prohodí se symboly warcampů a přibude i ukazatel zbývajících strážců a jejich úroveň zdraví uvidíte na minimapě. V Dashboardu například před hrou potěší výběr hrdinů, následován výběrem decku a Traits pro úplné uzamknutí. Již se vám více nestane, že si zapomenete vybrat některou výbavu a spustí se vám hra s nesprávným deckem.
  • V nastavení hry si nyní budete moci zvolit kvalitu textur. Pokud má někdo potíže s plynulostí nebo výkonem hry, může si v nabídce nastavení položku Texture Quality dát na ‘low’. Nově také hra podporuje PhysX, zapnout si vylepšenou fyziku můžete v nastavení ‘Video Settings’.
  • Dva letní skiny pro Hogarta a Smolder
    Omdu

Na závěr ještě jedna drobnost, kterou si můžete vyzkoušet již nyní a nemusíte čekat na patch. Každých 30 dní si můžete změnit vás nick ve hře. Lze používat i CAPS :) Přihlašte se ke svému účtu na adrese en.omd.gameforge.coma pod nabídkou My Account je nově možnost editovat vaše username, které se zobrazuje ve hře!

Datum vydání není stanoven, ale bude to brzy :) Jak se těšíte na připravované změny a na oblíbený nekonečný mód?

 

One Response v “Patch 2.3 – Endless Summer”

Místo pro vaše komentáře

Získej OMD
  • OMD!U OMD!U
  • OMD!2 OMD!2
  • OMD! OMD!
Spolupráce
Návštěvy
  • Od 24.5.2014 celkem : 22462
  • Dnes : 3
Sociální síťování
orc must die cz funsite na g+ OMDU na Steamu orc must die cz youtube kanál rss
OMD na Twitteru