ork under constructionPrvní patch roku 2016 povyšuje uzavřenou betu Orcs Must Die! Unchained na verzi 2.7 a nejen že vylepší a zdokonalí stávající featury, ale přinese i několik novinek a připraví hru na otevřenou betu.

Tento patch je oznámen na 4.února pro Ameriku a měl by to být poslední krůček před otevřenou betou. To znamená, že v OMDU přibývá hromada nového, vylepšuje a upravuje se to, co bylo představeno v předchozích verzích, celkově to do sebe lépe zapadá, celé to lépe funguje pohromadě a hra se pomalu připravuje všem vytřít zrak :)

Tento patch navazuje na Patch 2.6, který byl revoluční hlavně pro PvE hraní. Patch 2.7 v tom pokračuje a rozšiřuje možnosti a obsah, což bude nejvíce vidět právě v PvE. Vývojáři Robot Entertainment tento patch pilně připravovali celé dny i noci, že ani nestihli vydávat některé své Insider Access ani nevysílali všechny Orcs After Dark.
Pojďme se tedy ve stručnosti podívat, co si přichystal poslední patch uzavřené bety. Kompletní výpis všech změn je k prostudování jako vždy na oficiálním fóru: http://board.omd.gameforge.com/board3-news-announcements-and-guidelines/board9-patch-notes/3992-patch-2-7-mo-betta-closed-beta-meta

  • craft buttonVylepšené craftování. Všechny kartičky lze nyní vycraftit a slouží i k vylepšování pastí a úprav jejich speciálních vlastností. Materiál na crafting lze nalézt také v truhlicích nebo získat za splnění úkolů. Materiál sesbíraný v survival hrách může být znásobený. Získávání materiálů má být férové a motivující.
  • S craftováním souvisí i pokročilé možnosti úprav pastí. Vzpomínáte na vylepšování pastí v předchozích dílech? Nyní tu máte možnost vylepšovat jejich vlastnosti, použití, vzhled i přidávat nové díly a ovlivňovat jejich funkce! Tyto možnosti se odemykají celkem třikrát podle dosažené úrovně (25,50 a 75)

  • Survival kampaň. Zcela nový způsob, jak přistupovat k survival hrám. Podle dosažené úrovně vašeho profilu a vylepšených pastí, budete postupovat skrze až 50 výzev.
  • Nové survival mapy. 3 exkluzivní mapy jen pro PvE hry Crogon Keep, Frostbite a The Wall. Mapy se postupně vyprofilují pouze pro PvP a PvE, až bude dostatek map pro PvE, měly by modifikované verze PvP map zmizet.
    Crogon Keep

    Frostbite

    The Wall
  • 3 nové truhlice za survival hry. V dřívějších verzích hry jste za dobře odehranou hru čas od času získali truhlici. Za odehraný survival je možnost získat jednu ze tří nových truhlic nahrazující právě tu dřevěnou. Truhlici dostanete vždy, když se dostanete za stanovenou vlnu. Čím dále se dostanete, tím lepší truhlici obdržíte.
  • Role hrdinů – Hrdinové již nejsou rozděleni na obránce a útočníky. Určení každého hrdiny si nyní lze zvolit při výběru před začátkem každé hry. Každá role poskytuje hrdinům dodatečné bonusy:
    Útočníci: +8% bonus k leadershipům a +8% zkušeností více při doprovázení jednotek.
    Obránci: +10% zkušeností za zabité jednotky.
    Lupiči: +18% zkušeností z nepřátelských nádob
  • Levelování profilu – Vaše úroveň se nyní nelineárně počítá podle dosažených úrovní jednotlivých hrdinů, za které jste kdy hráli. S každým povýšením se zvyšuje vaše zdraví a útok v Survival hrách.
  • Změny v nákupech – protože si můžete všechny kartičky vycraftovat, byla v shopu odebrána možnost nakupovat za lebky a přístup ke zpracovávání toho všeho je sjednocen pod nabídkou „Workshop“.
  • Vylepšený Dashboard
  • Nové pasti a některé pasti (např. Speed pad) jsou již trvalou součástí na mapách.
    *Power Generator: generuje mince, když má před sebou nepřátelské jednotky.
    *Fire Cracker: levný ohnivý pás (3×0,5 políčka) na podlahu.
    *Arcane Phaser: vypustí oblak arcane energie, po 10 použitích zmizí.
    *Ice Spike: malá (0,5×0,5 políčka) nášlapná mrazící past.
    *Lightning Rod: malý (0,5×0,5 políčka) stropní elektrický chrlič blesků.
  • Nové traits 5 nových trait kartiček pro specifické bonusy.
    Not Scared of Statues, Rip That Sucker Open, Cache Whisperer, Never Knocks, Soldiers Took My Horse.
  • Nové jednotky v survivalu se objeví 4 noví nepřátelé. Kobold Pups, Dynamite Archers, Fire Ogre, Ice Ogre.
  • pastickyA další novinky. Opravený matchmaking a selekce hráčů. Hrdinové se pohybují rychleji a je přepracována přesnost střelců. Bossové nyní neútočí na hráče (pokud k tomu nejsou určeni). Jednotky jsou o 50% levnější, ve vylepšeném minion portalu je již nezamykáte ani neprodáváte. Všechny pasti jsou o 50% účinější a pokud nejsou Hero Seeker, vůbec neubližují hráčům, bude hodně záležet na doprovázení jednotek a s tím je spojena odolnost jednotek i odměňování hráčů. Upraveny vlastnosti několika hrdinů i pastí. Opraveno spousta chyb jak ve hře, tak i u botů, kteří se nyní snaží ukořistit Neutral Objectives. Nový Siege Tutorial vysvětlí hráčům principy útoku…
  • Mazání nahraných odměn. Je to smutné, ale je to nevyhnutelné a hráči si na to již zvykli. Změn je v této verzi opět příliš mnoho a nelze je aplikovat do staré verze hry. Všichni zase začínají od začátku, ale dobrou zprávou je, že máte opět možnost si všechno vyzkoušet a ohmatat úplně od píky a budete pro příště jednoduše vědět, co si v plné hře dovolit, co je lepší si pořídit dříve a co později…

Je toho opravdu hodně, je to lákavé a z minulosti víme, že i mimořádně návykové. Pokud ještě nemáte možnost být součástí ambiciózní hry Orcs Must Die! Unchained a nechce se vám čekat na otevřenou betu, proč nezkusit získat beta klíč?

One Response v “Patch 2.7: Mo Betta Closed Beta Meta”

Místo pro vaše komentáře

Získej OMD
  • OMD!U OMD!U
  • OMD!2 OMD!2
  • OMD! OMD!
Spolupráce
Návštěvy
  • Od 24.5.2014 celkem : 20779
  • Dnes : 50
Sociální síťování
orc must die cz funsite na g+ OMDU na Steamu orc must die cz youtube kanál rss
OMD na Twitteru