repair kitBrzy se dočkáme vydání dalšího patche pro uzavřenou betu Orcs Must Die! Unchained.
Patch Version 1.5 nepřináší žádné výrazné novinky, spíše jen vylepšuje a upravuje spoustu již hotových věcí ve hře.

Protože tento patch nepřináší nic zásadně nového a slouží jen pro odladění stávajících featur, můžeme doufat, že to je jakási předzvěst věcí příštích. Ve vzduchu je cítit otevřená beta :)

Ale nepředbíhejme. Musí být nejprve funkční reporting systém, bezchybný matchmaking a social management. Tento patch je ale ještě nepřináší. Pozměňují se hodnoty mnoha vlastností u většiny hrdinů a vývojáři očekávají od hráčů zpětnou vazbu. Podle ohlasů se bude vyhodnocovat, co by se ještě mohlo poupravit nebo co naopak vrátit zpátky na původní hodnoty a podle toho připravovat další verze…

Pro Ameriku je tento patch naplánován na úterý 23.9.2014. Pro Evropskou verzi hry se (po předchozích zkušenostech) o konkrétním datu nemluví. V Evropě si ale počkáme jen jeden den.

Pojďme se tedy ve stručnosti opět podívat, na co nového očekávat. Celý obsáhlý seznam je jako vždy k prostudování na oficiálním fóru hry na adrese: http://board.omd.gameforge.com/board3-news-announcements-and-guidelines/board9-patch-notes/1944-version-1-5/

  •  Zásadní změnou projde hraní proti botům. Například budou moci prodávat své Glyphy. Ne že by boti byli nyní chytřejší, ale hraní co-opu proti botům již nebude tak snadné, jako tomu bylo doposud. Co-op totiž bude mít Easy, Normal, Hard a Nightmare obtížnost. Začínáte na nejnižší úrovni Easy, pokud váš tým vyhraje, odemykáte další. Na vyšších úrovních budou mnohem odolnější a silnější boti. Co-op na obtížnost Nightmare bude konečně opravdová výzva a ne jako nedávno, kdy jste si šli pro jistou výhru…
  • Matchmaking přidělává spoustě hráčům i samotným vývojářům vrásky na čele. Tento patch ještě neopravuje to, že vás nemá s kým spojit, pokud vyhledáváte hru ve čtyř nebo pěti členné skupince hráčů, spíše se zaměřuje na ty solisty, kteří vyhledávají hru v nepříliš obvyklých hodinách (například pozdě v noci nebo brzo ráno je na serveru minimum hráčů). Snaží se zkrátit čekání vyhledávání ostatních hráčů na nejnižší možnou dobu nejen novými vyhledávacími kritérii, ale i tím, že pokud nenajde nikoho vhodného, kdo by byl odpovídající soupeř na vašem levelu, tak prostě chybějící hráč bude nahrazen botem.
  • Zásadními úpravami prošli (opět) strážci dveří. Tou nejpodstatnější novinkou je asi to, že vás paladinové nebudou léčit ani doplňovat manu, pokud budete ve statusu combat a taky se trochu jinak počítá doplňování many i zdraví v blízkosti vašich paladinů
  • Vývojáři se konečně začali zabývat odladěním Frost damage. Ve hře jsou mrazící útoky i pasti nepříliš dobře zpracované a rozhodně to nyní není artikl, který by hráči nějak hojně využívali, protože prostě nefunguje tak jak má. S tímto patchem by se to mělo trochu zlepšit, přesto ale ještě není úplně hotovo. Vývojáři budou vše pečlivě sledovat, vyhodnocovat výsledky a dále Frost damage vylepšovat.
  • Pohyby do stran nebo dozadu hráče výrazně zpomalovaly. Patch 1.5 tento hendikep odstraňuje a „couvání“ s vaším hrdinou bude nyní téměř stejně rychlé, jako pohyb vpřed.
  • Ceny mnoha pastí byly upraveny. Berte tedy prosím informace o cenách uvedené v rubrice Pasti pouze jen jako orientační.
  • Změny se dotknou i téměř všech hrdinů. Opět se hýbalo s hodnotami jejich spotřeby many, zdraví a časováním jejich schopností…
  • Změny se dotkly i několika vybavení. Upraveny byly spotřeby many a časování.
  • A další větší i menší úpravy…

 

Místo pro vaše komentáře

Získej OMD
  • OMD!U OMD!U
  • OMD!2 OMD!2
  • OMD! OMD!
Spolupráce
Návštěvy
  • Od 24.5.2014 celkem : 22462
  • Dnes : 3
Sociální síťování
orc must die cz funsite na g+ OMDU na Steamu orc must die cz youtube kanál rss
OMD na Twitteru