První pořádný patch od vydání bety Orcs Must Die! Unchained byl pro EU verzi hry naplánovaný na 09.07.2014, ale nenadálé komplikace jeho vydání ještě o pár dnů posunuly. Tento patch přináší do hry velmi mnoho zásadních změn a novinek. Dalo by se říci, že změn je nejvíce za celou dosavadní krátkou historii OMDU.
Hru již hrají desetitisíce hráčů po celé Evropě a další desetitisíce v Americe, takže nadešel čas na velké změny a přizpůsobování požadavkům hráčů. A protože se to týká velkého množství hráčů, byl zřízen nový účet na Twitteru informující o stavu herních serverů: https://twitter.com/OMDStatus1

Jako vždy, kompletní výčet všech změn si můžete sami prostudovat na fóru http://board.omd.gameforge.com/board3-news-announcements-and-guidelines/board9-patch-notes/684-09-07-2014-version-10058/
My si tu z něj zase uděláme takový stručný (ale přesto obsáhlý) „výcuc“ toho nejdůležitějšího:

OMDU-closed-betaPrvní hlavní novinkou je konečně plně funkční shop, který se nyní již nenahrává dlouhé minuty, ale o poznání rychleji. V americké verzi hry fungoval již od ostrého vydání bety. Evropská divize vydavatele Gameforge usilovně pracovala na implementaci shopu a jako kompenzaci za dočasně nefunkční obchodování ve hře přidávala každému hráči každý den balíček šesti náhodných kartiček.
Nyní je již shop funkční a můžete v něm vesele utrácet nahrané lebky nebo nakoupenou hrení měnu.
Pokud jste podpořili vývojáře a zakoupili si předběžný přístup do hry, nastala ta chvíle, kdy je váš profil doplněn kredity podle vaší hodnosti:

masterMaster:

    63.000 herní měny (hodnota 150€)

warmageWar Mages:

    18.900 herní měny (hodnota 45€)

apprenticeApprentice:

    6.300 herní měny (hodnota 15€)

To ale není vše. Jako omluvu za nefunkční shop ze začátku dostanou ještě bonus všichni sponzoři, kteří si zakoupili předběžný přístup do alfy hry před tím, než byl shop zprovozněn:
Master získá celkově 157.500 herní měny a War Mage dostane celkem 31.500 herní měny.

Nakupovat kartičky můžete za herní měnu (zlato) nebo za lebky získané hraním hry. Vždy je tu možnost si zvolit, čím chcete platit. Skutečně tak vývojáři dostáli svých slibů a pro získání všech potřebných kartiček, nemusíte do hry investovat ani korunu, pouze váš čas. Přikoupením herní měny se samozřejmě k některým dražším kartičkám dostanete mnohem dříve, přesto se nejedná o mnoha hráči obávaný princip pay to win, protože lepší vybavení a jednotky vám hru mohou usnadnit, ale v žádném případě nezaručí, že vždy vyhrajete. A navíc, abyste mohli používat pokročilejší vybavení, musíte mít nahrané XP body a mít určitou úroveň a to se koupit nedá, povyšování získáváte pouze a jen hraním hry…

Další novinkou je to, že už se jedná o skutečnou betu! Oficiální vydání bety bylo 27.6.2014. Beta to sice byla, ale pořád na alfa nadstavbě. Nyní již ve hře nenajdete žádné známky toho, že se jedná o alfu nebo nějakou její povýšenou verzi.

Poměrně zásadní změnou prošel systém získávání leadership pointů v samotné hře. Za leadership pointy levelujete warcampy, pokládáte glyphy a nasazujete vyšší kartičky s jednotkami. Dříve vám tyto body byly připisovány za zabíjení nepřátelských hrdinů a postupováním vašich jednotek po mapě. Nyní je systém připisování leadership pointů nastaven tak, že vám přibývají hlavně pouze tehdy, kdy jste v blízkosti svých jednotek.
Vývojáři se rozhodli otestovat tento způsob také kvůli tomu, že OMDU nyní hrají tisíce hráčů a díky občasnému velkému rozdávání přístupů na různých herních portálech, další stále přibývají. Očekávají odezvu od hráčů a o způsobu tohoto bodování se bude ještě hodně diskutovat.

Konečně byl vylepšen kolizní systém hráčů. Dříve se stávalo, že když se některý širší hrdina postavil do úzké uličky, zablokoval ji tak prakticky celou a znemožnil ostatním hráčům průchod. Tyto nedostatky byly zásadně přepracovány a stále se ladí, protože to občas může vypadat zvláštně a ovlivňuje systém pro zasažení jednotlivých částí nepřátelské postavy. Taktéž na toto téma vývojáři očekávají velkou odezvu od hráčů, díky které se to celé odladí k dokonalosti.

V tomto updatu bylo také vylepšeno připojení hráčů, kteří hrají přes wi-fi a doplněn základní sociálně komunikační systém, který zatím nefunguje, ale bude umožňovat jednoduchou správu přátel a komunikovat s nimi.
Hrdinka Smolder byla zásadně přepracovaná ve smyslu jejích útoků a schopností (brzy se na ní podíváme podrobněji).
Zavádí se penalizační systém pro hráče, kteří se odpojují z lobby s úmyslem oslabit daný tým.
Byly přidány bonusy k prvním denním vítězstvím, jako ve všech F2P hrách. Za první vítězný match dne dostanete +100 XP a +300 lebek.
Byl opraven a přepracován systém odměn za povýšení (který ovšem ještě zcela plně nefunguje a na některých levelech místo slíbené odměny dostanete jen balíček karet).
Poodhalen byl také herní princip nazvaný „Morale“ (o tom si podrobněji povíme někdy příště) a další změny jsou prakticky ve všem.

Pasti, vybavení, hrdinové, ikony v editoru, jednotky, boti i klávesové zkratky ve warcampech, to je na závěr ve stručnosti rychlý výčet artiklů, kterých se malé i velké změny nějakým způsobem dotkly.
Pro podrobnosti navštivte výše uvedený odkaz do fóra, nebo se na podívejte na video níže, kde si některé novinky ukážeme…

Místo pro vaše komentáře

Získej OMD
  • OMD!U OMD!U
  • OMD!2 OMD!2
  • OMD! OMD!
Spolupráce
Návštěvy
  • Od 24.5.2014 celkem : 22451
  • Dnes : 27
Sociální síťování
orc must die cz funsite na g+ OMDU na Steamu orc must die cz youtube kanál rss
OMD na Twitteru